Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@03:45:55 GMT

نقد و بررسی گلکسی نوت 10 سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۱۳۲

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 سامسونگ امسال با معرفی سه مدل گلکسی نوت جدید حق انتخاب بیشتری را به مشتریان خود داد. گلکسی نوت ۱۰، گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی نوت 10 فایو جی. همانطور که انتظار می‌رود سری نوت سامسونگ دارای آخرین و بهترین ویژگی‌های به روز دنیای گوشی‌های هوشمند است و نوت‌های امثال هم از این قاعده مستثنا نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله ویژگی‌های جذاب امثال این سری گوشی‌ها می‌توان به بدنه شیک و براق آن‌ها اشاره کرده که حالت هاله‌ای دارد و نور به صورت رنگ‌ها مختلف رنگین‌کمانی منعکس می‌کنند. دوربین سلفی حالا در بین صفحه نمایش قرار گرفته است و حاشیه اطراف نمایشگر به حداقل ممکن رسیده است. قلم اس پن که سال گذشته به بلوتوث و باتری مجهز شده بود، در سر امسال کاربردهای بیشتری پیدا کرده است و می‌توان از آن به عنوان کنترل از راه دور گوشی به خصوص در دوربین و نمایش اسلایدهای پاورپوینت استفاده کرد. اما نکته منفی قابل توجه امسال حذف جک هدفون توسط سامسونگ است که خبر خوبی برای طرفداران هدفون‌های حرفه‌ای نیست. در این ویدیو به نقد بررسی مدل پایه گلکسی نوت 10 می‌پردازیم و از چند و چون ویژگی‌های جدید آن آگاهی پیدا می‌کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی ترابی قطع یارانه آمدنیوز روح الله زم رستاخیز آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده تکنولوژی ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟