Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مریم هاشمی پس از پیروزی مقابل حریف خود در فیال رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان و کسب پنجمین مدال قهرمانی خود اظهار داشت: پنجمین مدال طلای جهانم را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران به ویژه مردم غیور کرمانشاه تبریک عرض می‌کنم و خدا را شاکرم که توانستم در پنجمین حضور خود در مسابقات جهانی، پنجمین مدال طلای جهانم را بدست آوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملی پوش ووشوی کشور اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها نسبت به سنوات گذشته سطح بازی‌ها بسیار بالا بود و حریفانم پیشرفت قابل توجهی کرده بودند اما خوشبختانه ایران توانست با اقتدار و برنامه‌ریزی خوب فدراسیون، تا الان دو طلا در مسابقات زنان کسب کند.

هاشمی گفت: افراد زیادی به ویژه رئیس فدراسیون ووشو برای رسیدن به این جایگاه به من کمک کردند که از آنها صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم تیم ایران در هر میادینی که حضور پیدا می‌کند پیروز و موفق باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مریم هاشمی مسابقات جهانی ووشو رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

 استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در این رقابت‌ها آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره، کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره، ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره، آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز و ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسور‌های کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است