Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذر ولی زاده دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید خود از این محل، افزود: این پساب مربوط به یکی از واحدهای صنعتی بالادست است.
به گفته او، حجم پساب ورودی به رودخانه‌ به حدی زیاد است که منجر به تغییر رنگ رودخانه شده و همچنین به دلیل پایین آمدن میزان اکسیژن آب ماهی‌های موجود در رودخانه یا تلف شده و تعداد زیادی نیز در گوشه ای از رودخانه تجمع کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به حضور مردم برای صید این ماهیان نیز اشاره کرد و گفت: این ماهی ها به شدت آلوده هستند و از مردم درخواست می کنیم به هیچ وجه آن ها را مصرف نکنند.
معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه در ادامه گفت: منتظر جواب آزمایش‌های مربوط به پساب ورودی به رودخانه قره سو هستیم که در صورت تایید نهایی نام واحد آلاینده را به دادستان کرمانشاه اعلام        می کنیم.

رودخانه قره سو از سراب روانسر سرچشمه می گیرد و پس از طی مسافتی حدود ۶۰ کیلومتر وارد شهر کرمانشاه می شود و پس از به هم پیوستن با رودخانه گاماسیاب وارد رودخانه سیمره می شود. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محیط زیست پساب پرورش ماهی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه، روند آرام افزایش دمای هوا و گاهی اوقات وزش باد ملایم، مهمترین پدیده‌های قابل ذکر برای جو استان خواهند بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد:‌سامانه یاد شده، در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه و سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه سبب بارش‌هایی، غالباً در نواحی غربی استان و به صورت رگبار‌های موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه با تقویت شرایط ناپایدار، ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به‌تدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌گردد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • ورود سیل شدید به رودخانه اصلی شهر تفت + فیلم