Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@03:32:12 GMT

ماجرای حمله باند گوریل به فروشگاهی در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۶۲۹

ماجرای حمله باند گوریل به فروشگاهی در کرمان

باشگاه خبرنگاران: سالاری دادستان کرمان گفت: شب گذشته جمعی از اراذل و اوباش با سلاح‌های سرد و قمه به سر دستگی فردی به نام مستعار گوریل به فروشگاه رفاه کرمان حمله کرده و با ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در این فروشگاه به تخریب اموال اقدام کردند.

وی ادامه داد: پس از متواری شدن این مجرمین و پخش تصاویر اقدام آن‌ها در فضای مجازی، مامورین انتظامی شهرستان کرمان با دستورات قضایی و طی عملیات ویژه و هماهنگ، سردسته این باند به همراهی سایر متهمان را کمتر از یک ساعت شناسایی و در مخفیگاه شان دستگیر و تحویل دادسرا نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقتدار پلیس شهرستان کرمان هر ۶ نفر متهم دستگیر و با تعیین بازپرس ویژه از سوی این دادسرا و با توجه به ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و حمل قمه و سلاح سرد و تشکیل باند جهت اقدام علیه امنیت مردم و فضای کسب و کار به این افراد، اتهام اقدام علیه امنیت داخلی کشور و محاربه تفهیم و با قرار بازداشت موقت در بازداشت قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در ادامه بیان داشت: اعضای این باند سابقه زور گیری، اخاذی، و تهدید را در سوابق اتهامی خود داشته و سردسته این باند از افراد زورگیر و مخل امنیت جامعه است.

سالاری در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی پلیس شهرستان کرمان در امر شناسایی و دستگیری متهمین باند مذکور افزود: دستگاه قضایی با همراهی مجموعه مقتدر پلیس اجازه نخواهد داد فضای امن جامعه و امنیت مردم و شهروندان توسط جمعی اراذل و اوباش مورد تعرض قرار گرفته و در این زمینه با قاطعیت عمل خواهد نمود.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری حمله به فروشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مسئولانه به دنبال تأمین امنیت مردم در جاده‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتطرالمهدی سخنگو فراجا در توییتی نوشت: پلیس مسئولانه به دنبال تأمین امنیت مردم در جاده‌ها و روان سازی ترافیک درون و برون شهری در ایام نوروز است.

وی همچنین از ضرورت مداخله زودهنگام سایر نهادهای مرتبط و سازمان‌های مردم نهاد خبر داد.

سردار منتظرالمهدی گفت: آمار جان‌باختگان ناشی از کیفیت خودروها و جاده‌ها در گزارش‌های تخصصی پلیس کماکان قابل ملاحظه است.

کد خبر 6057183

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • آمادگی پلیس کرمان برای برقراری امنیت ایام نوروز
  • پلیس مسئولانه به دنبال تأمین امنیت مردم در جاده‌ها
  • لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود
  • پلیس مسئولانه به دنبال تأمین امنیت مردم در جاده‌ها است
  • جابه جایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام نوروز با مجوز پلیس
  • کشف ۷ فقره جرایم سایبری در دورود
  • عطاءالله مهاجرانی: آن طالب بی‌تدبیر، جامعه را ملتهب و آلوده کرد
  • عطاءالله مهاجرانی: آن طلبه قمی می‌داند که نباید به خانم بدحجاب نگاه کند چه رسد به اینکه فیلم و عکس بگیرد
  • (ویدیو) جزئیات کلاهبرداری از مردم با کپی کردن کارت‌های بانکی