Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به اصفهان نیامدم که شانه خالی کنم. از آن چند هوادار که سکوه ها را ملتهب کردند گلایه مندم‌ و می خواهم‌ باشگاه با آنها برخورد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو در چهارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال در نشست خبری، اظهار کرد: خیلی تفکراتمان به یکدیگر نزدیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تیم گل محمدی شناخت داشتیم. می دانستیم گل زیاد در این بازی زده نمی شود. به داور اعتراض کردم و قبول کرد که بازیکن شهر خودرو ناگهان به زمین اضافه شد.

وی با بیان اینکه در بازی امروز ذوب آهن موقعیت گل زیاد داشته است، افزود: از فرصت های گل زنی استفاده نکردیم؛ شهر خودرو سه امتیاز بازی را می خواست که گرفت و هرچه تلاش کردیم تا به بازی برگردیم نشد.

منصوریان با بیان اینکه در روزهای سخت به کمک احتیاج دارم، تصریح کرد: احساسم این است ۴ یا ۵ نفر سکوها را ملتهب کردند و معلوم بود شعارها برنامه ریزی شده است.

برخی خودشان را برای سهم خواهی به تیم اضافه می کنند!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه باید دستمان در دست هم باشد تا از این مسیر عبور کنیم، خاطرنشان کرد: من در اصفهان غریب هستم و غیر از نظر و زاینده رود جایی را بلد نیستم؛ به بازیکنان گفتم حواستان به سکوها نباشد. دقایق ۷۰ تا ۹۵ به یار و یاور احتیاج داریم. هوادار مظلوم ما را پنج نفر روی سکوها شارژ می کنند. تعدادی به عنوان هوادار خودشان را به تیم اضافه می کنند ک سهم خواهی دارند و اگر زیاده خواهی می کنند اشتباه آمدند.

وی تصریح کرد: امروز سکو را خراب کردند. از دقیقه ۶۸ به خاطر شعار برخی به بازیکنان تیم فشار آمد.

سکوی خالی برای راحتی خودم نمی خواهم

منصوریان با اشاره به اینکه اول فصل دو بازی را روی نیمکت ذوب آهن نبوده است، خاطرنشان کرد: بعد از آن دو بازی به مصاف چهار تیم قدرتمند و مدعی رفتیم. بقیه تیم ها برای رفتن به صدر نمی جنگند و برای خودشان به میدان می روند. دست خالی نمی توانم بجنگم، اما سکوها باید درست شود.از هواداران‌ انتظار بیشتری دارم. به تیم‌م شک ندارم و از این مسیر عبور می کنیم. به اصفهان نیامدم که شانه خالی کنم. از آن چند هوادار که سکوه ها را ملتهب کردند گلایه مندم‌ و می خواهم‌ باشگاه با آنها برخورد کند.

معلوم است شعارهارا یادشان دادند!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: سکوی های خالی را نمی خواهم تا راحت باشم .سکوها باید از هوادار پر باشد و از تیم مورد حمایت قرار گیرد. دوران اینکه آن را صدا کنند و این را صدا کنند به سر آمده است. شعارها شکلی است که معلوم است یادشان داده اند. از هوادار موسفید تیم خجالت کشیدم که سر تمرین می آیند.

وی در پاسخ به این سوال که این جو سازی ها از طرف چه اشخاصی است؟ گفت: محمدی با من ارتباط خوبی دارد. از هیات مدیره خواستم بیایند سر تمرین. دیروز گفتم هوادار تا دقیقه ۹۵ پشت سرمربی می ایستد. از بچه های تیم سوال کردم که این افراد چه کسانی هستند؟ آنها اسم چند نفر را گفتند. این فشارها همیشه بوده است. هوادار واقعی کسی بود که با پرچم ایران آمد برای بازی با الوصل. هوادار صبور باشد و گلوی خط و خطوط دهنده ها را بگیرد.

شاید فنی نباشم اما گذر از مقاطع سخت را بلدم

وی با اشاره به اینکه تیم را به هم نزنید، ادامه داد: . نگاه بازیکنان به سکو است‌ به من گفتند نگران نباش ما جانمان را برای تیم می دهیم. سکوی ما باید پر باشد. ما با سکو زنده هستیم. سکوی خالی نمی خواهیم. شاید فنی قوی نباشم اما گذر از مقاطع سخت را بلدم. به نظرم منافع آن چند هوادار از منافع باشگاه برایشان مهم تر است.

وی در رابطه با بازی مستقیم ذوب آهن در دقایق پایانی، تصریح کرد: دیدم حریف زیاد دفاع می کند. تجربه خوبی از محمدزاده در بازی الزورا داشتیم. امروز در ارسالها خوب نبودیم. در ۱۵ دقیقه آخر کیفیت برایم مهم نیست. نتیجه برایم مهم است و دنبال گل مساوی بودیم. روی این سیستم هم باید کار کنیم. احساس می کنم فضای رسانه ای اصفهان به شدت از ذوب آهن و سپاهان حمایت می کند.

قول داده ام پهلوان را برگردانم و با او صحبت کرده ام

منصوریان در رابطه با بازیکنان سرباز ذوب آهن، گفت: سربازان زور ما هستند و می توانند به تیم کمک کنند. یک ماه لازم است تا از لحاظ بدنی و فکری آماده شوند. قول داده ام پهلوان را برگردانم و با او صحبت کردم و خلعتبری فوق العاده خوب برگشته است و نگران بودم خلعتبری در فشار به تیم اضافه نشود. چراغعلی کارت دانشجویی اش نیامده و باید حل شود تا بتواند بازی کند و سربازان هم ببه زمان برای هماهنگ شدن با تیم دارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه به کادرم فنی تیم اعتماد دارم، خاطرنشان کرد: آنالیزورم رفته تهران و به امید خدا بر می گردد. از کادر فنی راضی هستم. امسال از رسول کربکندی هم کمک می گیرم و به او گفتم به من کمک کند و اگر چیزی لازم است به من بگوید چون تجربه اش دوبرابر من است.

منصوریا با بیان اینکه ذوب آهن به دو رکن اسای نیاز دارد، گفت: بردن و حمایت هوادار دو مسئله مهم برای تیم فوتبال ذوب آهن است. امروز به خاطر شعارها ۲۵ دقیقه تیم از بالانس در آمد.

کد خبر 394022

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز   فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده، در اولین روز اکران با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد.   این فیلم روز گذشته با فروش ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و بیش از ۵۰ هزار مخاطب رکورد فروش روز اول سینمای ایران را که در اختیار «سال گربه» بود، با اختلاف به نام خودش ثبت کرد.   پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می شود.   شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.   پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!