Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌توانستیم در نیمه نخست مقابل گل‌گهر سیرجان به گل‌های بیشتری برسیم. تاریخ انتشار: 19:49 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۷۸۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امیر قلعه‌نویی بعد از برتری ۲ بر صفر عصر امروز (دوشنبه) تیم فوتبال سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر ایران در  نشست خبری حضور پیدا کرد و صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*خدا را شکر می‌کنیم که به پیروزی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً من شب‌های بازی کمی دغدغه دارم.

*وقتی استاد جلالی در چهار روز اینقدر تحول ایجاد می‌کند، ببینید اگر چند هفته در تیم بماند چقدر تأثیرگذار خواهد بود.

*از جواهری (مدیرعامل باشگاه گل‌گهر) می‌خواهم به این زمین رسیدگی کند. چون این زمین، بی‌کیفیت‌ترین زمینی بود که روی آن بازی کردیم.

*می‌توانستیم در نیمه نخست به گل‌های بیشتری برسیم. در شروع نیمه دوم خوب بودیم، تا دقایقی که در وسط زمین، شروع به لو دادن توپ کردیم و همین باعث شد گل‌گهر به ما فشار بیاورد.

*لایه‌های دفاعی ما خیلی خوب عمل کرد، اما ایراد ما این بود در دقایقی که فضا داشتیم، هافبک‌های ما زیاد توپ لو دادند. این پیروزی از لحاظ کلین‌شیت و تفاضل گل برای ما خیلی خوب بود.

*این دیدار‌ها خیلی سخت است. تیم‌های بزرگ دنیا مانند رئال مادرید و بارسلونا هم مقابل چنین تیم‌هایی می‌بازند. فرگوسن تیم‌ها را به سه گروه تقسیم کرده و گفته که از چنین تیم‌هایی می‌ترسد چون این تیم‌ها (تیم‌های پایین جدولی) انگیزه زیادی دارند.

*در زمانی که شرایط خوبی داشتیم، مسابقات لیگ برتر تعطیل شد و چند بازیکن ما به تیم ملی و چند بازیکن به تیم‌های امید و جوانان رفتند.

*گل‌گهر تیم دست و پا بسته‌ای نیست. فراموش کردید چه فوتبالی مقابل استقلال ارائه کردید؟ مهاجمان گل‌گهر چند موقعیت تک به تک با دروازه‌بان را از دست دادند.

*باید به گل‌گهر سیرجان احترام گذاشت و شما در دیدار‌های آینده می‌بینید سایر تیم‌ها چقدر مقابل گل‌گهر به مشکل می‌خورند.

*امروز مجبور بودیم به خاطر غیبت کومان، مدل دیگری بازی کنیم که خدا را شکر این مدل جواب داد. وقتی دیدیم گل‌گهر مهاجمان بلندقد وارد زمین می‌کند، مهدی‌زاده را وارد زمین کردیم که ضربات سر را زد.

*محبی؟ فقط این بازیکنانی که شما اسم بردید نبودند، سردار آزمون را در ۱۶ سالگی با خودم به ترکیه بردم و مقابل یک تیم روسی بردم و گفتم اگر می‌خواهی فوتبالیست شوی باید این مدلی شوی اگر این مدلی نباشی دقیقه ۱۰ بیرون می‌گذارمت. با نورافکن هم در ۱۶ سالگی همین کار را کردم.

*لیگ استعداد‌های خوبی دارد و بازی کردن آنجا سخت است. اگر شما بازیکنان لیگ یک را شناسایی کنید و به لیگ برتر بیاورید خیلی سریعتر پیشرفت می‌کند و به چشم می‌آید.

*وینگو مربی بزرگی است و اسم او در تاریخ گل‌گهر می‌ماند. باید قدرشناس بود، اما ممکن است یک مربی بزرگ مانند مورینیو چند سال به مشکل برمی‌خورد، اما تاریخ وینگو را فراموش نمی‌کند.

*داوری خیلی خوب بود هرچند به من تذکر هم داد. در این شرایط که شیطنت‌هایی بود داوری بازی را با عدالت قضاوت کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سپاهان لیگ برتر فوتبال فوتبال گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟

وضعیت بارش‌ها در برخی از نقاط کشور از جمله تهران بسیار نگران کننده است!

به گزارش تازه‌نیوز، تهران از جمله شهر‌هایی است که با متوسط بارش ۵۰ ساله فاصله زیادی دارد و ما نتواستیم به میزان بارش‌های نرمال برسیم. اگر هم به این میزان برسیم آمار مصرف در تهران بسیار بالا و نگران‌کننده است و در روز‌های گذشته ۴۰ مترمکعب بر ثانیه بوده که عددی بسیار بالاست.

تامین این میزان آب به بیش از یک میلیارد مترمکعب منابع آبی نیاز دارد که این بارش‌ها و حتی بارش‌های بیشتر هم نمی‌توانند این عدد را تامین کنند. در گذشته ۳۰ درصد منابع آب شرب تهران از منابع زیرزمینی و ۷۰ درصد از منابع آب سطحی تامین می‌شد، اما امروز این عدد برعکس شده و ۷۰ درصد آب شرب تهران از منابع آب زیرزمینی تامین می‌شود و ۳۰ درصد از منابع آب سطحی.»

دیگر خبرها

  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون