Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از واردات ارقام جدید کلزا و چغندر قند به کشور خبرداد و گفت: این اقدام با حمایت وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «حسین شیرزاد»  از واردات ارقام جدید کلزا و چغندر قند به کشور خبرداد و گفت: این اقدام با حمایت وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال زراعی جاری اتحادیه مرکزی شرکت‏های تعاونی تولید روستایی با حمایت سازمان مرکزی تعاون روستایی و وزارت جهاد کشاورزی، با انعقاد قرارداد اجرایی، آموزشی و تحقیقاتی با مجریان چغندرقند و دانه‏های روغنی وزارت جهاد کشاورزی به رایزنی و مشارکت با شرکت‏های تولید کننده معتبر و مطرح اروپایی در تولید ارقام بذری نوین کلزا و چغندرقند اقدام کرد.

 

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به شرکت KWS آلمان اشاره کرد و اظهارداشت:  در زمینه انتقال سه رقم کلزای زمستانه با نام های تجاری Gordon، Umberto و Cristiano و همچنین سه رقم چغندرقند با نام‏های Akazia، Terranova و Salama با این شرکت تفاهم نامه امضا شد.

 

وی با اشاره به این که تیپ‌‏های ارقام متحمل به بولتینگ قابل توصیه در کشت‏های پائیزه با درصد عیار و عملکرد قابل توجه وارد کشور شده اند، تصریح کرد: این ارقام در اراضی تحت پوشش شبکه تعاونی در استان‏های منتخب در قالب طرح های PVS (طرح های مقایسه ای با کمک کشاورزان) اجرا خواهد شد.

 

به گفته شیرزاد، ارقام جدید وارداتی درصد عیار و تناژ بالاتری نسبت به ارقام قبلی دارند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند مسجد کربلا چغندرقند ایران و آلمان آلمان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها