Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خاکی شامگاه دوشنبه در کارگاه آموزشی پروژه بین المللی «اربینت» در سخنانی با اشاره به اینکه طرح بازآفرینی شهری بزرگترین برنامه تحقیقات اتحادیه اروپا است که از سال ۲۰۱۴ در راستای به کارگیری ایده‌های ناب و فناوری محور ارائه شده است، اظهار داشت: یکی از پروژه‌هایی که در این رابطه تعریف شده پروژه «اربینت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از طرح های بازآفرینی شهری طبیعت محور است، عنوان کرد: در قالب این پروژه محله های قدیمی و بافت های فرسوده شهرها انتخاب می شوند و با مشارکت شهروندان و مردم همان منطقه به محله های بهتر و توسعه یافته تر متصل می شوند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی لرستان، بیان داشت: این پروژه در چند کشور اروپایی از سال ۲۰۱۸ شروع شده و مدیریت آن را موسسه اربینت بر عهده دارد، همچنین این پروژه در چند کشور غیر اروپایی از جمله ایران شروع به فعالیت کرده است و از سال ۹۶ با همکاری اتاق بازرگانی ایران روابط خود را با اتحادیه اروپا شروع کردیم و شهر خرم آباد را با همکاری وزارت راه و شهرسازی به عنوان پایلوت این پروژه معرفی کردیم.

خاکی، افزود: خوشبختانه در اسفندماه سال ۹۶، شهر خرم آباد به عنوان شهر پایلوت و نمونه اجرای پروژه اربینت و بازآفرینی شهری انتخاب شد و پس از آن با برگزاری جلسات مختلف محورهای مختلف عملیاتی شدن آن تدوین شد و در نهایت محله «پشت بازار» برای اجرای این پروژه نهایی شد و فاز اجرایی آن عملا از سال ۹۷ شروع شد.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه، یک پروژه بین المللی است و می طلبد که همه دستگاهها در اجرای آن همکاری داشته باشند، عنوان کرد: موفقیت در این پروژه زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی را در لرستان به طور قطع فراهم می کند.

کد خبر 4752724

منبع: مهر

کلیدواژه: بازآفرینی شهری ایران محمد خاکی اتاق بازرگانی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد سانحه تصادف شیراز موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ با محله مجِ این پنج شنبه، سری به محله شِیخانبَر لاهیجان می‌زنیم.

در این محله زیبا و قدیمی ، بقعه شیخ زاهد گیلانی ، یکی از اماکن تاریخی و مذهبی گیلان در این منطقه قرار دارد.

این محله قدیمی مقصد گردشگران بسیاری از شهر‌های داخل و خارج گیلان است.

دیگر خبرها

  • محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است