Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:48:33 GMT

استیضاح من قطعی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۵۵۴۴

استیضاح من قطعی است

ترامپ گفته است قطعا مجلس نمایندگان آمریکا، وی را استیضاح خواهد کرد وگرنه وی، برنده انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خواهد بود

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خبرگزاری رویترز؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت: قطعا مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح وی بر سر درخواست از اوکراین برای تحقیق درباره جو بایدن رقیب سیاسی وی، رای خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی این اظهارات را در آغاز یک نشست کابینه در کاخ سفید و در حالی عنوان کرد که نمایندگان حزب دموکرات به دنبال جلب حمایت عمومی برای تحقیقات استیضاح ترامپ هستند. تصویب مواد استیضاح در مجلس نمایندگان آمریکا موجب خواهد شد سنای آمریکا بررسی کند آیا ترامپ را از ریاست جمهوری برکنار کند یا خیر.
ترامپ گفت: قطعا مجلس نمایندگان آمریکا، وی را استیضاح خواهد کرد وگرنه وی، برنده انتخابات ریاست جمهوری سال آینده میلادی در این کشور خواهد بود.
وی گفت: نمایندگان حزب جمهوری خواه باید محکم‌تر شوند و با تحقیقات استیضاح بجنگند. نمایندگان حزب دموکرات در این مساله گرد هم آمده اند.

بیشتر بخوانید: مجلس نمایندگان احضاریه‌ برای ترامپ صادر کرد ترامپ به قدرت دموکرات ها در کنگره اعتراف کرد/ ترس از استیضاح بالا گرفت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری کاخ سفید مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت