Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشفی، از راه اندازی مرکز شتاب دهنده صادرات کرمانشاه در آینده ای نزدیک خبر داد. و گفت: این مرکز صادرات محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی را تسهیل می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «کیوان کاشفی» با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل های قابل توجه استان کرمانشاه در حوزه صادرات، به خبرنگاران گفت: با توجه به این مزیت‌ها به دنبال راه‌اندازی مرکز شتاب دهنده صادرات استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، افزود: پروپوزال اصلی این مرکز، امکانات و اعتبارات آن دیده شده و تنها کار باقیمانده جانمایی نهایی این مرکز است.

 

وی اظهار کرد: در زمینه جانمایی این مرکز نیز رایزنی‌های اولیه با شرکت شهرک‌های صنعتی و همچنین جهاد دانشگاهی انجام دادیم و امیدواریم با نهایی شدن این رایزنی‌ها شاهد راه اندازی این مرکز در آینده نزدیک باشیم.

 

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران، ابراز کرد: در این مرکز به واحدهای تولیدی و صنعتی که ظرفیت صادرات را دارند اما تا کنون صادراتی نداشتند، کمک می شود تا بتوانند محصولات خود را به کشورهای دیگر ارسال کنند.

 

وی اعلام کرد: برای این منظور ۱۰، ۱۵ نفر از کارشناسان این واحدها و همچنین تعدادی از بهترین منتورهای کشور در این مرکز مستقر خواهند شد و به واحدهای تولیدی و صنعتی ارائه خدمات و مشاوره می‌دهند تا بتواند کالاهای تولیدی خود را صادراتی کنند.

 

کاشفی، تاکید کرد: در این مرکز خدماتی در زمینه ارزیابی نوع محصولات، ظرفیت صادراتی واحدها، شیوه بسته‌بندی، مشاوره برای بازاریابی، کمک برای حضور در نمایشگاه‌های بین المللی و ... انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر سال ۸ تا ۱۰ مورد از واحدهای صنعتی استان صادراتی شود، تصریح کرد: تحقق این امر به افزایش و تنوع صادرات استان کرمانشاه کمک خواهد کرد.

 

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، در پایان گفت: اعتقاد دارم؛ واحدهای تولیدی که بتوانند محصولاتشان را صادر کنند، هم افزایش ظرفیت تولید خواهند داشت و هم اشتغال‌زایی بیشتری به همراه دارند.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه مسجد منطقه آزاد اروند مرکز شتاب دهنده واحدهای تولیدی و صنعتی راه اندازی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه صلاحیت به سه شتاب‌دهنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛محمدجواد صدری در این مراسم گفت: گواهی صلاحیت، یک گواهی برای اعتباربخشی مجموعه‌های شتابدهنده‌ها است و از این طریق اعلام می‌کنیم که یک شتابدهنده استاندارد‌های لازم رابه دست آورده است یا خیر.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های حمایت از توسعه فعالیت و اعتبار بخشی به شتابدهنده نوآوری، فضای کار اشتراکی نوآوری و مراکز هم آفرینی، تصریح کرد: بر این اساس دیگر مجوز فعالیت برای زیر ساخت‌های نوآوری نخواهیم داشت و مراکز نوآوری برای شتابدهنده‌ها،  مجوز صادر نمی‌کنند بلکه بر اساس فعالیت آنها گواهی صلاحیت به آنها اعطا خواهد شد.
وی اضافه کرد: تاکنون ۱۵ گواهی صلاحیت فعالیت شتابدهی شتابدهنده‌های نوآوری صادر شده است.
دستیار معاون علمی رئیس جمهور در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری با بیان اینکه صدور گواهی صلاحیت منجر به اعتماد سازی می‌شود، گفت: در دور جدید فعالیت شتاب‌دهنده‌ها، رویکرد حمایت هدفمند و متمرکز بر کار‌های بزرگ، مد نظر قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ارزش افزوده صادرات استان مرکزی دو برابر میانگین کشور است
  • گواهینامه صلاحیت به سه شتاب‌دهنده منتخب اعطا شد
  • اعطای گواهینامه صلاحیت به ۳ شتابدهنده برتر
  • اعطای گواهینامه صلاحیت به سه شتاب‌دهنده
  • صادرات ۹ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • راه‌اندازی مرکز راهنمایان گردشگری کرمان
  • صادرات بیش از ۹ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر
  • هاب اصفهان به عنوان دومین مرکز دانش‌بنیان برتر شناخته شد