Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از پرحاشیه‌ترین چهره‌های تاریخ ورزش حالا برای کانر مک‌گرگور پند و اندرزهایی دارد.

طرفداری - حواشی بیرون از قفس کانر مک‌گرگور روزبه‌روز افزایش می‌یابد. او به‌تازگی با یک اتهام آزار جنسی روبه‌رو شده است. حالا مایک تایسون، قهرمان سابق دسته سنگین‌وزن بوکس جهان که او نیز در دوران حرفه‌ای خود مسیری پرحاشیه را طی کرد، ستاره ایرلندی یو اف سی را نصیحت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک‌گرگور ماه آوریل در یک مکان عمومی در دوبلین یک پیرمرد را با ضربات مشت خود مورد آزار و اذیت قرار داده بود. او به همین دلیل، هفته قبل در دادگاهی محلی حاضر شده بود و ماه بعد باید یک‌بار دیگر به دادگاه بیاید تا در مقابل اتهامات از خود دفاع نماید. قهرمان سابق UFC پس از شکست برابر حبیب نورماگومدوف در ماه اکتبر سال قبل هنوز پا به اکتاگون نگذاشته است. با توجه به این حواشی، مایک تایسون، اسطوره دنیای بوکس که خود با مصایب شهرت درگیر بود، برای مک‌گرگور توصیه‌هایی دارد. تایسون در یک برنامه تلویزیونی مربوط به هنرهای رزمی ترکیبی به آریل هلوانی گفت:

کانر باید به خودش نگاه کند و از خود بپرسد که چه اتفاقی رخ داد؟ چرا من به چنین انسانی تبدیل شده‌ام؟ و چگونه جلوی ادامه یافتن آن را بگیرم؟ من فکر می‌کنم او آدم فوق‌العاده‌ای است. ما (افراد مشهور) نمی‌دانیم چگونه با این موارد برخورد کنیم. ما چندین میلیون دلار پول داریم. خودمان هرگز این پول را نداشتیم، خانواده‌مان نیز نداشتند و هرگز با این نوع زندگی آشنا نبوده‌ایم. ناگهان شما شروع به مبارزه می‌کنید و کاری که عاشقش هستید انجام می‌دهید، آن را به‌آسانی انجام می‌دهید و ناگهان بابت آن پول زیادی دریافت می‌کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • حکیم یا بردپیت؟
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست