Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:53:29 GMT

جزئیات بازداشت قاتل خارجی در خاک ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۷۶۵

جزئیات بازداشت قاتل خارجی در خاک ایران

پسر جوان که در یک ماجرای عجیب زنش را در کشور دیگری به قتل رسانده بود پس از فرار به ایران دستگیر شد.

به گزارش مشرق، روز ۸ تیر امسال پسر ۲۰ ساله‌ای در یکی از کشورهای همسایه ایران برای بازگرداندن همسرش به درِ خانه پدرزنش رفت، اما قبل از حرکت از یک مرد حرف‌های عجیبی شنید و همین باعث شد او تصمیم جدیدی برای سرنوشت زنش بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوان تفنگ دولول را از خانه برداشت و به جلوی خانه پدرزنش رفت، عروس جوان که با صحبت‌های ریش سفیدان و بزرگان طایفه اش پذیرفته بود به قهر با شوهرش پایان دهد به جلوی درِ خانه رفت تا همراه شوهرش به خانه بازگردد که مرد جوان زنش را هدف دو گلوله قرار داد.

بیشتر بخوانید:

دفاعیات مرد دو زنه در جنایت هولناک

عروس جوان با شلیک دو گلوله به قتل رسید و پسر جوان به خانه پدری اش رفت و از همان روز جنایت، دیگر اثری از پدر و پسر جوان نبود. تیم پلیسی وارد عمل شدند و در بررسی‌ها پی بردند که پدر ۷۰ ساله و پسرش ازکشور خارج شدند و هیچ اثری از آن‌ها در کشورشان نیست. تحقیقات پلیسی ادامه داشت و ردیابی‌های پلیسی به بن بست رسید تا این که خانواده دختر جوان که خودشان برای پیدا کردن سرنخی از قاتل دخترشان دست به کار شده بودند، رد پدر و پسر جوان را در ایران زدند.

بازداشت قاتل فراری در ایران
خانواده عروس جوان اعلام کردند که قاتل دخترشان و پدرش در شهرک کاروان تهران زندگی پنهانی دارند، همین کافی بود تا پلیس اینترپل اعلام کند تا پلیس ایران برای دستگیری عامل این جنایت خانوادگی وارد عمل شود. بدین ترتیب کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران با اقدامات پلیسی و سرنخ‌های به دست آمده، توانستند مخفیگاه پسر جوان و پدرش در شهرک کاروان را شناسایی کنند و صبح روز گذشته دو متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

اعترافات جوان همسرکش
این جوان ۲۰ ساله گفت: بعد از ازدواج با دخترخاله‌ام متوجه شدم او به من خیانت می‌کند و با دیگران رابطه پنهانی دارد. روز قتل در مسیر خانه پدرزنم بودم که شنیدم یک نفر پشت سر زنم حرف می‌زند، وقتی حرف‌های پشت پرده را شنیدم عصبانی شدم و به خانه بازگشتم و تفنگ دولول را برداشتم و به سراغ زنم رفتم. وقتی همسرم به جلوی در آمد او را هدف دو گلوله قرار دادم و پس از قتل به خانه پدری ام رفتم و ماجرای قتل زنم را برای پدرم تعریف کردم. پسر جوان ادامه داد: به پدرم اعلام کردم که می‌خواهم به ایران سفر کنم که او نیز پیشنهاد داد به خاطر بیکار بودنش همراه من به ایران می‌آید و با هم در ایران زندگی می‌کنیم. وی ادامه داد: در این مدت کسی از ما اطلاعی نداشت و پس از دستگیری متوجه شدم یکی از شوهرخاله هایم به ایران آمده و با پیگیری توانسته است رد ما را در ایران بزند که پلیس به سراغمان آمد و دستگیر شدیم.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن اخبار حوادث قتل قاتل همسرکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین

آفتاب‌‌نیوز :

 ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی به تظاهرات‌های حمایت از غزه در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت معترضان از سوی پلیس این کشور واکنش نشان داد. 

کنعانی نوشت: با وجود میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آن‌ها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

دانشگاه‌های آمریکا طی روز‌های گذشته شاهد برگزاری تظاهرات‌های گسترده در اعتراض به جنگ و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه بوده‌اند.

تاکنون ده‌ها دانشجوی و استاد معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش