Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:15:45 GMT

افزایش مرگ جوانان آمریکایی به دلیل قتل و خودکشی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۸۶۶

افزایش مرگ جوانان آمریکایی به دلیل قتل و خودکشی

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آمار مرکز ملی سلامت آمریکا، نرخ خودکشی در افراد جوان رده سنی ۱۰ تا ۲۴ سال بین سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷، ۵۶ درصد افزایش داشته است.

محققان دریافتند نرخ خودکشی در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷، سالانه ۷ درصد افزایش داشته درحالیکه بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳، سالانه ۳ درصد افزایش داشته است.

به گفته محققان، نرخ قتل در بین افراد ۱۰ تا ۲۴ سال بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷، ۱۸ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سالی کرتین»، سرپرست تیم مطالعه، در این باره می گوید: «مرگ و میرهای تصادفی نظیر سوانح رانندگی، اووردوز مواد و غرق شدن، همچنان علت اصلی مرگ در این گروه سنی هستند. اما مرگ های ناشی از خودکشی و قتل دقیقا بعد از آن قرار گرفته و در حال افزایش هستند.»

به گفته محققان، نمی توان یک علت را عامل افزایش این مرگ های خشونت آمیز دانست و احتمالا تلفیقی از چندین فاکتور در این زمینه موثر هستند.

محققان اذعان می کنند جامعه در مجموع عصبانی تر و کم طاقت تر شده است که همین مسئله در افزایش نرخ خودکشی و قتل تاثیر گذاشته است.

محققان فاکتورهای تاثیرگذار دیگر را بیماری های روانی دوری کودکی، قرارگیری در معرض خشونت، مشکلات رابطه ای، سوءاستفاده از کودکان، و دسترسی به سلاح های مرگبار عنوان می کنند.

کد خبر 4752753

منبع: مهر

کلیدواژه: مرگ و میر خودکشی قتل ایالات متحده آمریکا اجلاس وزرای بهداشت وزارت بهداشت سعید نمکی اربعین 98 پوکی استخوان سرطان چاقی سازمان غذا و دارو دیابت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روماتولوژی سازمان جهانی بهداشت سرطان پستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی «پیو» نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. 

نتایج این نظرسنجی نشان داد 53 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند درباره اینکه نتانیاهو کار درستی را در مسائل دنیا انجام دهد هیچ اعتمادی به او ندارند و یا اعتمادشان ناچیز است. 

از میان هر 10 نفر تنها سه نفر گفته‌اند که دست‌کم مقداری اعتماد به نتانیاهو در این خصوص دارند. 

این نظرسنجی از روزهای 1 تا 7 آوریل در میان 36 هزار فرد بزرگسال آمریکایی انجام شد. میزان آمریکایی‌هایی که گفته‌اند هیچ اعتمادی به نتانیاهو ندارند نسبت به سال 2023 نزدیک به 11 درصد افزایش یافته است.

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکشافشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرانگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهونویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد کرد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند