Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@17:12:13 GMT

مزاحمت‌های تلفنی عجیب

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۷۰۶۰

مزاحمت‌های تلفنی عجیب

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، بی‌تردید مزاحمت تلفنی امری دردسرساز است اما وقتی این مزاحمت برای مراکز خدماتی و فوریتی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس باشد حساسیت موضوع چند برابر شده و آسیب‌های بیشتری را نیز شاهد خواهیم بود.

روز گذشته دو خبر عجیب درباره مزاحمت تلفنی منتشر شد که یکی را رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان و دیگری را جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین خبر دکتر سید محسن مرتضوی از دستگیری یک نوجوان افغانستانی خبر داد که در یک روز ۷۰ بار برای مرکز اورژانس رفسنجان مزاحمت ایجاد کرد اما سرانجام با همکاری عوامل اورژانس رفسنجان و زیر نظر گرفتن کیوسک‌های تلفن سطح شهر این فرد تحویل عوامل انتظامی شد.

وی همچنین بیان داشته روزانه نزدیک به ۱۴۰۰ تماس با مرکز اورژانس رفسنجان گرفته می‌شود که حدود ۴۰۰ مورد آنها و حتی برخی روزها تا نیمی از تماس‌ها مزاحمت تلفنی است. در خبر دیگری نیز عباسعلی بهدانی فرد -جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان- از دستگیری فردی که 2000 بار برای پلیس ۱۱۰ ایجاد مزاحمت کرده بود خبرداد. وی گفت: این متهم با استفاده از ۶ شماره تلفن مختلف حدود ۲ هزار مرتبه با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفته که این امر موجب اخلال در مأموریت‌های محوله پلیس ۱۱۰ شده است. پس از تلاش‌های شبانه روزی و با هماهنگی مقام قضایی، متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس معرفی شد.‌

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تلفن مزاحمت تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان

روسای جمهور تاجیکستان و روسیه در تماس تلفنی به رایزنی درباره روابط دوجانبه و همکاری برای مقابله با تهدیدهای مشترک پرداختند.

به گزارش ایسنا، «امامعلی رحمان» رییس‌جمهور تاجیکستان و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره همکاری میان دو کشور و مقابله با تهدید تروریسم و مهاجرت پرداختند.

در بیانیه کرملین آمده است رؤسای‌جمهور درباره برخی مسائل مربوط به روابط دوجانبه گفتگوی سازنده‌ای داشتند، از جمله درباره همکاری در مبارزه با تهدید تروریسم و مهاجرت.

به گفته کرملین، در این باره توافق شد که سازوکارهای تعامل میان وزارتخانه‌ها و ادارات مربوطه در دو کشور بهبود یابد.

این دو تن همچنین اظهار کردند تلاش‌های شدت‌یافته برخی جریانات برای تشدید تصنعی تنش‌ها بر سر مسئله نیروهای کاری مهاجر، خنثی خواهد شد و این مسائل نمی‌توانند به روابط دوستانه میان دو کشور آسیبی وارد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر