Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: تاکنون ۱۲۸ واحد تولیدی از اشتهارد و شهرک صنعتی اشتهارد برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ ثبت نام کرده‌اند که درخواست ۸۲ واحد صنعتی در کمیته فنی تسهیلات تبصره ۱۸ مورد ارزیابی قرار گرفته است.

رامین ربیعی در گفت و گو با ایسنا، گفت: از مجموع اشتغالی که در شش ماهه اول سال جاری در سامانه رصد اشتغال کشور برای البرز به ثبت رسیده، هزار و ۳۲۷ شغل سهم شهرک صنعتی اشتهارد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان اشتغال ایجاد شده در استان به شهرک صنعتی اشتهارد اختصاص دارد، ادامه داد: با توجه به حجم تردد و ظرفیت شهرک صنعتی اشتهارد، ضرورت بهسازی جاده‎های منتهی به این شهرک احساس می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات کارگران این شهرک برای رفت وآمد به محل کار خود ادامه داد: برای حل این مشکل باید دیگر دستگاه‌های خدمترسان وارد عمل شده و امکان حضور سرویس‌های رفت و برگشت عمومی را به شهرک صنعتی اشتهارد فراهم آورند.

ربیعی ضمن اشاره به مشکل برق واحدهای تولیدی در استان و شهرک صنعتی اشتهارد افزود: با پیگیری‌های استاندار و سفر وزیر نیرو، حل مشکلات برق واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر مشکل بخش عمده‌ای از واحدهای تولیدی در این زمینه حل شده است.

این مسئول گفت: تاکنون ۱۲۸ واحد تولیدی از اشتهارد و شهرک صنعتی اشتهارد برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ ثبت نام کرده‌اند که درخواست ۸۲ واحد صنعتی در کمیته فنی تسهیلات تبصره ۱۸ مورد ارزیابی قرار گرفته و درخواست مابقی این واحدها نیز به سرعت بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صنعت شهرك صنعتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی مرتبط با چرخه اقتصادی این استان بررسی و رفع این مشکلات مصوب شد.
بهنام خسروی افزود: بیشترین مشکلات این طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.
وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسئولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.
خسروی گفت: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.
وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.
هم اکنون در این استان بیش از هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.
تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تأسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که برای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال