Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: مانع‌تراشی مدیران استانداری در اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر قم باعث متضرر شدن مردم شده است. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر شامگاه دوشنبه در یک صد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با ابراز تأسف از جو ایجادشده در جامعه و مانع تراشیهای شخصی مدیران در اجرای پروژه‌های شهری اظهار داشت: مدیران استانداری پروژه‌های مانند شهید کیوانفر و خیابان انقلاب را در شورایی خاص مانع اجرای آن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انتظار شورای شهر و شهرداری از استاندار را همراهی در اجرای پروژه‌ها دانست  خاطرنشان کرد: نباید با اعمال سلیقه‌های شخصی در تصمیم گیرهای خود باعث ضرر مردم شده و زمان مناسب اجرای پروژه را از دست بدهیم.

انتقاد رئیس شورای شهر قم از ساخت‌وسازها در صحن جوادالائمه؛ فعالیت‌های عمرانی متوقف شودقم| اعمال سلیقه شخصی مدیران بزرگ‌ترین مانع تأمین رفاه شهروندان استاز اجرای 500 پروژه منطقه‌ای در شهر قم تا پیشرفت 80 درصدی پروژه میدان ولیعصر

عضو شورای اسلامی شهر قم سرعت بخشی به پروژه‌ها را مورد تاکید قرارداد و گفت: اختلاف‌های شخصی بین مدیران در مسائل باعث کندی درروند اجرای پروژه‌ها شده و مردم نخستین و بزرگ‌ترین متضرران این اختلافات هستند.

وی ارجاع پروژه‌ها را به قانون و مانع‌تراشی برای اجرای آن را هنر نداست و تاکید کرد: همه مدیران باید برای خدمت به مردم موانع پیش رو را برداشته و روند اجرای پروژه‌ها را تسریع کنند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه منعمی گفت: هرگاه طرح سوال از شهردار کرج مطرح می‌شود، شاهد تغییرات مدیریتی در مدیریت شهری هستیم که بیشتر به یارکشی شهردار از طریق اختلاف افکنی در اعضا در راستای تثبیت جایگاهش شبیه است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: جابجایی مدیران در شهرداری کرج بلافاصله پس از طرح سوال اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار در حالی رقم می‌خورد که شاید بتوان گفت وجه سیاسی اینگونه انتصابات بر وجه خدمت رسانی غالب است.

وی با اشاره به پروژه‌های متعدد بر زمین مانده، تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ و ضرورت اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه‌ها، مصوبات و سیاست‌های پارلمان شهری افزود: انتظار داریم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر منطبق با برنامه زمان بندی پیش رود.

منعمی افزود: اینگونه انتصابات سیاسی منجر به تأخیر در اجرای پروژه‌ها یا کیفیت نامتعارف آنها می‌شود لذا تاکید دارم شهردار به جای یارکشی، نسبت به رفع نقاط ضعف مدیریتی خود که مورد تذکر اعضای شوراست و نیز اهداف مدیریت شهری که خدمت رسانی بهتر به شهروندان است، اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که ارتباط طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران شهرداری چیست؟ و آیا این تغییرات با هدف تفرقه افکنی بین اعضاست؟ جابجایی مدیران شهرداری از حقوق شهردار است و اعضای شورا نیز قصد دخالت در جابجایی‌های مدیران ندارند.

وی افزود: اما نباید هدف اولیه تغییرات مدیریتی با انگیزه اختلاف افکنی بین اعضا و شاید یارکشی سیاسی باشد. رضایتمندی شهروندان خط قرمز اعضای شوراست و از هیچ کوششی در جهت آرامش شهروندان که اخلاقی و قانونی نسبت به آن تعهد داریم، کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 6088075

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی