Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:24:17 GMT

یک واحد مرغداری غیرمجاز در سقز پلمب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۷۷۰۰

یک واحد مرغداری غیرمجاز در سقز پلمب شد

علی بابائیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای پیشگیری از اپیدمی بیماری‌ها در واحدهای مرغداری صنعتی این شهرستان، اکیپ‌های شبکه دامپزشکی با حکم دستگاه قضایی یک واحد مرغداری فاقد پروانه را پلمب کرد.

وی با بیان اینکه ۱۲۴ واحد مرغداری گوشتی، ۳۰ واحد تخم گذار و ۲ واحد مرغداری مادر گوشتی در سقز وجود دارد، افزود: اکیپ های شبکه دامپزشکی سقز به صورت مستمر از این واحدها در راستای جلوگیری از هرگونه تخلف ممانعت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابائیان اضافه کرد: واحدهای مرغداری که به صورت غیرمجاز و بدون پروانه بهداشتی و بهره برداری اقدام به فعالیت جوجه ریزی کنند به‌صورت حتم پلمب می‌شوند لذا مرغداران هر چه زودتر برای اخذ مجوز قانونی و پروانه بهداشتی اقدام کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی سقز از شهروندان سقزی خواست تا از خرید مرغ از دستفروشان غیرمجاز و سیار خودداری کنند و گفت: مردم از واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه مرکز بهداشت و برچسپ دامپزشکی و مرکز بهداشت، گوشت را تهیه و خریداری کنند.

یک ماه قبل هم چهار واحد مرغداری به دلیل نداشتن پروانه بهداشتی و مجوز بهره برداری در این شهرستان با دستور دستگاه قضایی پلمب شده بود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دامپزشکی مرغداری سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی۹گانه نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رأی و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087554

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان