Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باشگاه اتلتیکومادرید و بارسلونا بر سر ماجرای انتقال بحث‌برانگیز آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی کاتالان‌ها به توافق رسیدند. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپانیایی «ال‌موندو» خبر داد دو باشگاه اتلتیکومادرید و بارسلونا در ماجرای انتقال جنجالی آنتوان گریزمان از روخی‌بلانکو به جمع آبی‌واناری‌ها در تابستان اخیر به توافق رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش بارسلونا پذیرفته 15 میلیون یوروی دیگر بابت این انتقال به اتلتیکومادرید بپردازد و طبق توافق جدید بارسلونا همچنین امتیاز اولویت خرید پنج بازیکن روخی‌بلانکو از جمله سائول نیگس و خوسه خیمنس را در صورت ارائه پیشنهادی مشابه بالاترین پیشنهاد دریافتی به دست آورد، به شرطی که این بازیکنان قصد جدایی از اتلتیکومادرید را داشته باشند و این باشگاه اسپانیایی هم نسبت به فروش آنها تمایل داشته باشد.

اوایل مهر ماه بود که فدراسیون فوتبال اسپانیا، باشگاه بارسلونا را به خاطر نقض بند 126 آیین‌نامه انضباطی این فدراسیون بابت مذاکره غیرقانونی در ماجرای انتقال آنتوان گریزمان از اتلتیکومادرید به نوکمپ در این تابستان، تنها مبلغ 300 یورو جریمه کرد.

مسی: گریزمان؟ هیچ مشکلی با او ندارم/ اردوی سنگین پیش فصل مسبب افت کنونی تیم است

پس از اینکه باشگاه بارسلونا در روزهای اول ماه جولای با پرداخت رقم فسخ 120 میلیون یورویی فسخ قرارداد آنتوان گریزمان، این مهاجم فرانسوی را با قراردادی پنج ساله از اتلتیکومادرید به خدمت گرفت، باشگاه مادریدی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد باشگاه بارسلونا برای فسخ قرارداد این مهاجم فرانسوی باید 80 میلیون یوروی دیگر بپردازد. باشگاه اتلتیکومادرید مدعی شد در زمان توافق گریزمان با بارسلونا - پیش از تاریخ اول جولای - رقم فسخ قرارداد این بازیکن 200 میلیون بوده و به همین خاطر برای احقاق حق خود مراحل قانونی را طی خواهد کرد.

نشریه «ال‌موندو» چاپ کاتالونیا همان زمان گزارش داده بود باشگاه اتلتیکومادرید ایمیلی به دست آورده که در آن با تمام جزئیات نشان می‌دهد باشگاه بارسلونا پیش از تاریخ اول جولای با گریزمان به توافق برای امضای قرارداد رسیده است. این ایمیل نشان می‌دهد که توافق بین طرفین در ماه مارس 2019 صورت گرفته است و اگر این موضوع توسط مراجع قانونی تأیید می‌شد، باشگاه بارسلونا باید 80 میلیون یوروی دیگر به اتلتیکومادرید می‌پرداخت. همچنین در این ایمیل فاش شده مدیربرنامه‌های گریزمان هم از این انتقال 14 میلیون یورو عایدش شده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رها کردن یک کبوتر در پارلمان اروپا جنجالی شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • فیلم| رویکرد جنجالی دانشجویان آمریکا بعد از ۷ اکتبر
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • (ویدئو) رها کردن یک کبوتر در پارلمان اروپا جنجالی شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو