Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  گفت: طرح بهسازی اداره ورزش و جوانان زاهدان با اعتبار سه هزار میلیون ریال، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای رامک فنوج با اعتبار سه هزار و ۵۷۰ میلیون ریال، دفتر سرپرستی و مانیتورینگ دهکده ورزشی المپیک زاهدان با اعتبار سه هزار و ۱۹۲ میلیون ریال و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای آپودم نیکشهر با اعتبار سه هزار و ۹۵۰ میلیون ریال طرح‌های افتتاح شده امروز استان را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تبریک هفته تبریت بدنی (۲۶ مهر تا ۲آبان) اظهار داشت: افتتاح ۱۵ طرح ورزشی با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده این هفته در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۴۵۶ ویژه برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان درحال برگزاری است.

انتهای پیام/گ

افتتاح طرح های  ورزشی در سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل