Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عبدالله برای دومین بار که قرار بود به سوریه برود، به همراه برادرش داوطلب اعزام شده بود و سرانجام هر دو با هم به سوریه رفتند. تاریخ انتشار: 09:37 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۸۵۰

به گزارش خبرنگار گروه سایسی خبرگزاری میزان، امروز ۳۰ مهر چهارمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم «عبدالله باقری» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید عبدالله باقری متولد فروردین سال ۱۳۶۱ و از پاسداران سپاه انصارالمهدی (عج) در شب تاسوعای حسینی در نبرد با تروریست‌های تکفیری در حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسید و دو روز بعد همزمان با روز عاشورا در محله زادگاه خودش در مرکز تهران تشییع و پیکر او در گلزار شهدای تهران به خاک سپرده شد.

شهید باقری که دارای قد و قامت بلند و چهارشانه‌ای بود، در زمان ریاست جمهوری رئیس‌جمهور سابق، یکی از اعضای تیم حفاظت او بود.

عبدالله برای دومین بار که قرار بود به سوریه برود، به همراه برادرش داوطلب اعزام شده بود و سرانجام هر دو با هم به سوریه رفتند. مسئولیت اصلی عبدالله در سوریه و در نبرد با تروریست‌های تکفیری «تک‌تیرانداز» بود.

همسر شهید باقری اینچنین نحوه شهادت همسرش را روایت می‌کند: تیر به صورت عبدالله خورده بود و از پشت سرش خارج شده بود. این تیر از روی صورت خیلی ظاهر را از بین نمی‌برد، ولی از سمتی که خارج می‌شود کامل متلاشی می‌کند. عبدالله سرش روی پای برادر بود که جان داد.

«محدثه» و «زینب» دو فرزند شهید باقری، به ترتیب امروز ۱۵ و ۸ سال سن دارند.

کتاب «بادیگارد» که پانزدهمین کتاب از سری کتاب‌های مجموعه مدافعان حرم انتشارات روایت فتح است زندگی‌نامه شهید مدافع حرم «عبدالله باقری» است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید عبدالله باقری دفاع از حرم مدافع حرم شهید مدافع حرم بادیگارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم

تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم

دیگر خبرها

  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!