Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@05:21:46 GMT

AFC بهترین بازیکن آسیا را نقره داغ کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۸۵۴۴

AFC بهترین بازیکن آسیا را نقره داغ کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا «عبدالکریم حسن» بازیکن تیم فوتبال السد قطر را به مدت ۵ ماه محروم کرد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد عبدالکریم حسن ملی پوش قطری تیم السد به خاطر اتفاقات بازی رفت با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، ۵ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم است. طبق اعلام AFC این محرومیت از ۲۱ اکتبر ۲۰۱۹ آغاز شده و تا ۲۰ مارس ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

مدافع قطری برنده جدال با طارمی +عکس و فیلم

حسن علاوه بر این محرومیت باید ۵ هزار دلار جریمه نقدی به AFC پرداخت کند.

در دیدار رفت السد قطر با الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در حالی که بازی با نتیجه تساوی یک - یک در جریان بود، «احمد الکاف» داور مسابقه روی یک صحنه خطا در دقیقه ۳۴ ابتدا به حسن کارت زرد نشان داد و بعد از هجوم بازیکنان السد سر داور و اعتراض شدید، این ملی پوش قطری را از زمین مسابقه اخراج کرد.

آن بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود الهلال تمام شد تا نماینده عربستان گام بلندی به سوی فینال لیگ قهرمانان بردارد.

عبدالکریم حسن سال 2018 به عنوان مرد سال فوتبال آسیا معرفی شده بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن ای اف سی کنفدراسیون فوتبال آسیا عبدالکریم حسن السد قطر محرومیت لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی قطر الهلال عربستان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم

به گزارش ورزش سه، استیون جرارد سرمربی انگلیسی الاتفاق عربستان و بازیکن سابق لیورپول در گفتگو اختصاصی که با رسانه لیگ عربستان داشت درباره نکات شخصی زندگی‌اش صحبت کرده است.

او ابتدا گفت: من به ورزش علاقه زیادی دارم، بنابراین سعی می‌کنم در این رشته بمانم و شغلی مرتبط با فوتبال یا شاید ورزش دیگری پیدا کنم. در دوران کودکی تنها اوقات فراغت من این بود که در تلویزیون به تماشای فوتبال بنشینم.

او ادامه داد: توصیه‌ای که من به بازیکنان جوان می‌کنم این است که رویاهای خود را محدود نکنند و تا زمانی که به آن‌ها نرسیدند، سخت و با پشتکار باشید. آدم‌های موفق با انگیزه و منظم هستند و تا زمانی که به موفقیت برسید، من معتقدم که باید این مسیر را ادامه دهند.

جرارد در مورد انتخاب سه بازیکن خود برای پیوستن به تیم تاریخی مدنظرش گفت: زین الدین زیدان را قطعا انتخاب خواهم کرد، زیرا او الگوی نسل من بود و بهترین هافبک جهان بود، بنابراین زیدان را انتخاب خواهم کرد. بعد از آن هم رونالدو و مسی را انتخاب می‌کنم که بهترین بازیکنان جهان در دوران بازیگری من بودند و به رقابت با آنها افتخار می‌کنم.

مربی انگلستانی الاتفاق در خصوص نحوه شخصی خودش پاسخ داد: وقتی سر کار نیستم، فقط به خانواده فکر می‌کنم. من فردی هستم که خیلی به خانواده‌ام وابسته هستم و 3 دختر و یک پسر دارم که همیشه با آنها فوتبال بازی می‌کنم و با آنها درباره فوتبال بدون خسته شدن صحبت می‌کنیم. برای خانه رفتن همیشه مشتاق بودم چون می‌دانم یک خانواده دوست‌داشتنی منتظر من هستند.

دیگر خبرها

  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!