Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@00:43:16 GMT

مسابقات لیگ برتر فوتسال در نیم فصل دوم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۱۶۸

مسابقات لیگ برتر فوتسال در نیم فصل دوم آغاز شد

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پنجشنبه ۹ آبان ماه در سالن شهرک نفت اهواز راس ساعت ۱۸ به مصاف تیم شاهین کرمانشاه می‌رود. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم فوتسال ملی حفاری اهواز 5 شنبه 9 آبان ماه در سالن شهرک نفت اهواز راس ساعت 18 به مصاف تیم شاهین کرمانشاه خواهد رفت این بازی در غالب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشوربرگزار خواهد شد و در واقع هفته اول دور برگشت این مسابقات است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی حفاری اهواز در حالی به مصاف شاهین کرمانشاه می‌رود که نیم فصل اول مسابقات را با 18 امتیاز درمکان هشتم جدول رده بندی چهارده تیمی قرار گرفت درمقابل تیم شاهین کرمانشاه با 10 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قراردارد و می‌توان گفت این تیم یکی از تیم‌های پایین جدول است. تیم ملی حفاری اهواز با سرمربی‌گری یعقوب مراغی امسال تبدیل به تیم جوانی شده و بازی‌های متفاوت و نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشته است. 

این تیم درحالی به مصاف شاهین کرمانشاه می‌رود که در صورت پیروزی تعداد امتیازات خود را به عدد 21 می‌رساند وخود را به جمع مدعیان می‌رساند. مراغی سرمربی این تیم چندی قبل در مصاحبه‌های خود اعلام کرد که صعود به مرحله پلی اف از مهمترین اهداف خود و باشگاه ملی حفاری است. بنابراین شاگردان مراقی در این دیداربا انگیزه برد به مصاف شاهین کرمانشاه می‌روند. زردپوشان به خوبی می‌دانند برای رسیدن به رده‌های بالای جدول به این سه امتیاز نیاز مبرمی‌دارند و نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند. 

لیگ دسته اول فوتبال| نبرد آسیایی‌های سابق و کار سخت صدرنشین در اراک/ ملوان به دنبال پایان دادن به دوران کابوس‌وارشجدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته هفتم/ صعود 4 رده‌ای استقلال و تداوم رقابت سپاهان، تراکتور و شهر خودرولیگ برتر فوتبال| تداوم عملکرد درخشان شاگردان تارتار و قعرنشینی شاهین

درمقابل تیم شاهین کرمانشاه شرایط متفاوتی با حریف خود دارد آنان با 10 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قراردارند و می‌توان گفت این تیم یکی از تیم‌های پایین جدول است و برای بهبود وضعیت خود نیاز به کسب امتیاز کامل این دیدار دارند و با انگیزه پیروزی پا به میدان مسابقه می‌گذارد اما بپردازیم به آمار دوتیم تاهفته سیزدهم این رقابتها. تیم ملی حفاری اهواز تاکنون از 13 بازی انجام شده 5 برد 3 تساوی و5 شکست بدست آورده است درمقابل تیم شاهین کرمانشاه با برگزاری 13 بازی 2 پیروزی 4 تساوی و 7 شکست بدست آورده است.

تیم ملی حفاری در نیم فصل مسابقات 29گل به ثمر رسانده و 37 گل خورده دارد و تفاضل گل منفی 8 بدست آورده است درمقابل تیم شاهین کرمانشاه 27 گل زده و 35 گل خورده و همانند حریف اهوازی خود تفاضل گل منفی 8 بدست آورده است .بهترین بردخانگی ملی حفاری در هفته چهارم مقابل ستارگان ورامین بود که با نتیجه 5 بر2 زردپوشان به پیروزی دست یافتند و بهترین بردخارج از خانه درهفته دهم در بندرعباس بدست آوردند آنان بانتیجه 2 برصفر آذرخش راشکست داده بودند.

بدترین شکست ملی حفاری هم درهفته سوم مقابل اهورا در بهبهان بانتیجه 7 بر1 رقم خورد اما تیم شاهین کرمانشاه بهترین برد خانگی خود باخته هشتم جشن گرفته است این تیم در کرمانشاه بانتیجه پرگل 6 بر یک  اهورای بهبهان را شکست داد. همچنین درهفته نهم درشهر ورامین بهترین برد خارج از خانه را با نتیجه 3 بر1 به نفع خودشان رقم زدند. بدترین شکست کرمانشا هی‌ها در هفته سیزدهم بود که با حساب 6 بر2 در شاهین شهرمقابل‌ها یپرشهر شکست خوردند. 

به‌ هرحال با این توضیحات وآمارهای مختلف تیم ملی حفاری اهوازبه دلیل میزبان بودن دراین مسابقه شرایط راحت تری نسبت به میهمان خوددارد البته بازی کردن مقابل تیم های ته جدولی همیشه آسان نبوده و تیم حریف در این دیدار چشم به 3امتیاز این بازی هم دارد و تساوی هم برای شاهین رضایت بخش است اما به کارمی حفاری نمی‌آید. 

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در پایان مسابقات هندبال پنج نفره بانوان کیش تیم‌های خلیج فارس، المپیک و موج‌های خروشان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سالن چند منظوره دهکده ورزشی المپیک برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • پایان مسابقات فوتسال در سطح  بخش و شهر آسارا 
  • کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود
  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس