Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه با کمک آمبولانس‌های مستقر در دانشگاه از وقوع چندین اتفاق خطرناک پیشگیری کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر دو دستگاه آمبولانس و چندین موتورآمبولانس به صورت شبانه روزی به دانشجویان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

دکتر سید احمد معتمدی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب از استقرار دو آمبولانس و چند موتور آمبولانس در محیط دانشگاه امیرکبیر خبر داد و گفت: این امکانات اورژانسی از دو سال پیش در دانشگاه‌ مستقر شده است و خوشبختانه تاثیرات بسیار مثبتی نیز داشته به گونه‌ای که تاکنون، با کمک این امکانات چندین مورد خطرناک که برای دانشجویان اتفاق افتاده بود را پیگیری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: امکانات اورژانسی و موتورآمبولانس به صورت 24 ساعته در دانشگاه امیرکبیر آماده باش هستند و به کارکنان و دانشجویان خدمات درمانی ارائه می‌دهند، با توجه به اینکه خوابگاه‌های دانشگاه نیز در نزدیکی پردیس مرکزی قرار دارند بنابراین دانشجویان ساکن خوابگاه‌ نیز از این امکانات استفاده می‌کنند.

رییس دانشگاه امیرکبیر همچنین از صنعتی کردن تمامی آشپزخانه‌های این دانشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: پروژه صنعتی شدن این مراکز از 4 سال پیش آغاز شده است و توانستیم با بودجه بیش از یک و نیم میلیارد تومان آشپزخانه‌های دانشگاه را صنعتی کنیم که اگر قرار بود در حال حاضر این اقدامات را انجام دهیم به بیش از 5 میلیارد تومان بودجه نیاز داشتیم.

دکتر معتمدی با اشاره به افزایش ظرفیت رستوران‌های دانشگاه امیرکبیر گفت: خوشبختانه با افزایش تعداد صندلی‌ها و راه اندازی رستوران‌های مکمل که در آن به دانشجویان تغذیه یارانه‌ای داده می شود، توانستیم از تشکیل صف های طولانی در رستوران‌ها جلوگیری کنیم و در حال حاضر رستوران‌های این دانشگاه هم از جهت تنوع غذایی، بهداشت و فضای فیزیکی وضعیت خوبی دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه اميركبير رییس دانشگاه امیرکبیر آشپزخانه های صنعتی مسمومیت دانشجویان علم و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز