Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@00:11:53 GMT

نکات قابل توجه فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۶۴۲

نکات قابل توجه فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، فرانس فوتبال در آخرین دقایق دوشنبه شب فهرست کامل ۳۰ نامزد توپ طلا (مردان) را اعلام کرد. اغلب کاندیدها به لیگ برتر انگلیس تعلق دارند. سال فوق العاده تیم‌های انگلیسی در رقابت‌های اروپایی (قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا و چلسی در لیگ اروپا) باعث شد ۱۵ بازیکن از تیم‌های مختلف این لیگ نامزد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی نیمی از کاندیدها به لیگ برتر تعلق دارند. لالیگا با هفت نماینده (مارک آندره تراشتگن، فرانک دی یانگ، کریم بنزما، لیونل مسی، آنتوان گریزمان، ادن هازارد و ژائو فلیکس) در رتبه بعدی قرار دارد. این در حالی است که سری آ سه نماینده دارد.

در این میان شانس مسی ( برنده جایزه The Best ۲۰۱۹)، کریستیانو رونالدو و ویرجیل فان دایک (بهترین بازیکن سال یوفا) بیش از همه است. اگر بازیکن هلندی برنده توپ طلا شود نخستین مدافع از سال ۲۰۰۶ می‌شود که می‌تواند برنده این جایزه شود.

نکته قابل توجه نبود لوکا مودریچ است. هافبک رئال مادرید در حالی در این فهرست قرار نگرفت که سال گذشته برنده این جایزه شده بود. برای نخستین بار در تاریخ است که فاتح توپ طلا نمی‌تواند در لیست اولیه توپ طلای سال بعد قرار بگیرد.

علاوه بر بازیکن کروات ستاره‌هایی همچون نیمار، لوییس سوارس، هری کین و پل پوگبا نیز در میان نامزدها دیده نمی‌شوند. با این حال گریزمان حضور دارد که در سال گذشته رتبه سوم را به خود اختصاص داده بود.

در میان باشگاه‌ها لیورپول با هفت بازیکن بیشترین نماینده را دارد. منچسترسیتی با پنج بازیکن در جایگاه دوم دیده می‌شود. در لالیگا بارسلونا با بیشترین نامزد بالاتر از دیگر تیم‌هاست. مادرید تاوان سال بد خود را پرداخت و تنها دو نماینده داشت. تنها نماینده اتلتیکو هم فلیکس بود.

از لحاظ ملیت، هلندی‌ها به لطف سال خوب آژاکس در صدر قرار دارند. در مجموع چهار بازیکن از این کشور در میان نامزدهای توپ طلا قرار گرفتند. بزرگترین سقوط به اسپانیایی‌ها تعلق دارد و این کشور هیچ نماینده‌ای ندارد. آخرین باری که در فهرست توپ طلا نام هیچ بازیکن اسپانیایی دیده نمی‌شد به ۲۶ سال قبل برمی‌گردد.

برنده توپ طلا بر اساس امتیازهایی که ۲۱۱ روزنامه نگار از نقاط مختلف دنیا خواهند داد، دوم دسامبر در پاریس معرفی می‌شود. این مراسم در سالن تئاتر شتله برگزار می‌شود. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یعقوب مظفری گلوگاهی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد