Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@09:41:28 GMT

سرشار: آگهی بازرگانی از شبکه کودک حذف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۶۹۱

خرداد؛ مدیر شبکه کودک اعلام کرد که پخش آگهی‌های بازرگانی در شبکه کودک از فردا متوقف خواهد شد.
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سرشار مدیر شبکه کودک در صفحه شخصی خود خبر از حذف تبلیغات از این شبکه تلویزیونی داد.
وی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت:
«از فردا یکم آبان ۹۸، شبکه کودک یک گام بلند دیگر را برای بهتر شدن و نزدیکتر شدن به الگوی رسانه_مربی برمی‌دارد: شبکه کودک بدون تبلیغات بازرگانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از فردا آرزویی که شبکه کودک، خانواده‌ها و کارشناسان، دست در دست هم به دنبال آن بودند؛ محقق می‌شود و بنا به مصوبه شورای معاونان سازمان صدا و سیما و دستور معاون سیما، پخش آگهی‌های بازرگانی از شبکه کودک متوقف خواهد شد. الحمدلله رب العالمین. الحمدلله رب العالمین. الحمدلله رب العالمین.
دیشب به دفتر دکتر میرباقری رفتم و از ایشان بابت صدور این دستور مهم تشکر کردم. در اینجا هم، در گرماگرم این شادی بزرگ از تک‌تک عزیزانی که در فضای حقیقی و مجازی پیگیر حذف آگهی‌های بازرگانی از شبکه کودک بودند؛ تشکر می‌کنم. مخصوصا قدردان زحمات مادران دغدغه‌مندی هستم که با هشتگ #پویا_بدون_تبلیغات به میدان آمدند؛ هر روز با سامانه ۱۶۲ روابط عمومی صداوسیما تماس گرفتند و در هر فرصتی، صدای مطالبه به‌حق خود را به گوش مسئولان رساندند.
شبکه کودک تلاش می‌کند مهمترین دستیار رسانه‌ای خانواده در تربیت آینده‌سازان تمدن نوین اسلامی باشد. ما برای بهتر شدن برنامه داریم و انشاءالله با حمایت‌ها و دعا‌های خیر خانواده‌ها، روز به روز، این پیشرفت را مشاهده خواهید کرد.» برچسب ها: سرشار ، آگهی بازرگانی ، شبکه کودک

منبع: خرداد

کلیدواژه: سرشار آگهی بازرگانی شبکه کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با اشاره به خرید تضمینی بیش از ۸۷۲ هزار تن گندم گفت: در بارندگی اخیر هیچگونه خسارتی به گندم‌های ذخیره شده استان وارد نشده است.

امید جهان‌نژادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از بیستم فروردین تاکنون بیش از ۸۷۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی افزود: در پی هشدار هواشناسی خوزستان برای بارندگی طی روزهای گذشته، با تمهیدات در نظر گرفته و فعالیت صورت گرفته هیچ گونه خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز نگردید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت نقش استان خوزستان در تأمین امنیت غذایی کشور، با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در استان و نظارت استاندار و معاونین، عملیات انتقال گندم از مراکز روباز به سیلوها در دستور کار قرار گرفت و به منظور صیانت از دسترنج گندم‌کاران خوزستان با فعالیت شبانه روزی تمام نیروها اعم از کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی و اداره کل تعاون روستایی خوزستان با چادر کشی و محافظت اصولی هیچ گونه خسارتی به گندم‌های موجود در مراکز رو باز وارد نگردید.

جهان‌نژادیان با بیان اینکه بیش از ۸۵۰ تن گندم تا نیمه اردیبهشت ماه در استان خریداری شده بود، تصریح کرد: از این میزان بیش از ۶۵۰ هزار تن در مراکز نگهداری روباز خریداری شده بود و در راستای انتقال این حجم از گندم به مراکز ذخیره سازی استاندارد شاهد یکی از بزرگترین و حساس‌ترین عملیات‌های لجستیکی کشور بودیم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از این مراکز به کارخانجات آرد و سیلوهای ذخیره سازی استان همچنین مطابق برنامه ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان‌های دیگر کشور انتقال داده شد.

وی گفت: در حال حاضر موجودی گندم مراکز روباز کمتر از ۲۵ هزار تن گندم است که همین میزان پایان موجودی گندم در مراکز روباز استان خواهد بود.

کد خبر 750773

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • مصرف این خوراکی‌ها برای تقویت استخوان واجب است
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • برای تقویت استخوان از این ۱۱ خوراکی نگذرید
  • با 7 بمب منیزیم آشنا شوید
  • سبزی‌های بی‌نظیر برای کنترل قند خون