Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@23:01:02 GMT

آگهی بازرگانی از شبکه کودک حذف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۷۵۵

صراط:

محمد سرشار مدیر شبکه کودک در صفحه شخصی خود خبر از حذف تبلیغات از این شبکه تلویزیونی داد.

وی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت:

«از فردا یکم آبان ۹۸، شبکه کودک یک گام بلند دیگر را برای بهتر شدن و نزدیکتر شدن به الگوی رسانه_مربی برمی‌دارد: شبکه کودک بدون تبلیغات بازرگانی.

از فردا آرزویی که شبکه کودک، خانواده‌ها و کارشناسان، دست در دست هم به دنبال آن بودند؛ محقق می‌شود و بنا به مصوبه شورای معاونان سازمان صدا و سیما و دستور معاون سیما، پخش آگهی‌های بازرگانی از شبکه کودک متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحمدلله رب العالمین. الحمدلله رب العالمین. الحمدلله رب العالمین.

دیشب به دفتر دکتر میرباقری رفتم و از ایشان بابت صدور این دستور مهم تشکر کردم. در اینجا هم، در گرماگرم این شادی بزرگ از تک‌تک عزیزانی که در فضای حقیقی و مجازی پیگیر حذف آگهی‌های بازرگانی از شبکه کودک بودند؛ تشکر می‌کنم. مخصوصا قدردان زحمات مادران دغدغه‌مندی هستم که با هشتگ #پویا_بدون_تبلیغات به میدان آمدند؛ هر روز با سامانه ۱۶۲ روابط عمومی صداوسیما تماس گرفتند و در هر فرصتی، صدای مطالبه به‌حق خود را به گوش مسئولان رساندند.

شبکه کودک تلاش می‌کند مهمترین دستیار رسانه‌ای خانواده در تربیت آینده‌سازان تمدن نوین اسلامی باشد. ما برای بهتر شدن برنامه داریم و انشاءالله با حمایت‌ها و دعا‌های خیر خانواده‌ها، روز به روز، این پیشرفت را مشاهده خواهید کرد.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آگهی بازرگانی شبکه کودک تبلیغات صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم


به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، بعدازظهر امروز، بعد از نماز جمعه به توقف دادوستد‌های تجاری ترکیه و اسرائیل پرداخت.
وزارت بازرگانی ترکیه، امروز، اعلام کرد که تمام دادوستد‌های بازرگانی خود با اسرائیل را تا زمان صدور مجوز ورود بدون محدودیت کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه متوقف خواهد کرد.
ترکیه همچنین روز چهارشنبه اعلام کرده بود که به شکایت آفریقای جنوبی از رژیم اسرائیل خواهد پیوست. آفریقای جنوبی پیشتر از رژیم اسرائیل به دلیل کشتار گروهی مردم فلسطین به دیوان بین‌المللی دادگستری شکایت کرده بود.
رئیس جمهور ترکیه در این باره گفت: «اقدامات اسرائیل در خاک فلسطین قابل قبول نیست.»
 رجب طیب اردوغان اضافه کرد: «نتانیاهو بی‌رحم است و این را در نوع رفتار با کودکان، زنان و سالخوردگان غزه نشان داد.»
 اضافه در عین حال اشاره کرد: «میزان تجارت ترکیه و اسرائیل ۹.۵ میلیارد دلار بود که ما فرض کردیم اصلا وجود ندارد و این پنجره را بستیم.»

دیگر خبرها

  • دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • دیوار و شیپور نباشند باید پشت شیشه آگهی زد