Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@22:37:29 GMT

نان گران شد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۸۱۹

صراط:

کمال الماسی اظهار کرد: افزایش قیمت نان باید به صورت یک کار کارشناسی شده انجام شود و ما نیز در حال آنالیز قیمت هستیم.

به گزارش فارس رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با اشاره به اینکه اتحادیه تصمیم‌ گیرنده نهایی در افزایش قیمت نیست و ما صرفا نرخ پیشنهادی خود را اعلام می‌کنیم، گفت: در نهایت کارگروه مخصوص این کار تصمیم‌گیری خواهد کرد و با در نظر گرفتن شرایط مردم و نانوایان این اتفاق رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قیمت نان با در نظر گرفتن قیمت نان در استان‌های همجوار تعیین خواهد شد، اضافه کرد: قیمت اعلامی پایین‌تر از استان‌های دیگر خواهد بود و ما دوست نداریم، قیمت زنجان بالاتر از آنها باشد.

الماسی با اشاره به اینکه در افزایش قیمت‌ها هیچ عجله‌ای نداریم، بیان کرد: در افزایش قیمت قطعا وضعیت مردم و شرایط اقتصادی مورد نظر خواهد بود.

*اعلام قیمت جدید نان به تعویق افتاد

به گزارش فارس، پیش از این رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرده بود که تا پایان مهرماه قیمت جدید نان اعلام خواهد شد.

ناصر فغفوری در این باره گفت: بر اساس مجوز کشوری زنجان نیز می‌توانست قیمت جدید را از اول مهرماه اعمال کند، اما فعلا در حال بررسی قیمت همچون سایر استان‌ها هستیم، البته باید تغییر قیمت به نحوی باشد که از استان‌های دیگر عقب نیفتیم چون در این صورت قاچاق آرد پیش می‌آید.

وی با اشاره به اینکه کارگروه به دنبال این است که یک تصمیم معقول درباره قیمت نان بگیرد، گفت: تغییر قیمت را زمانی که بخش عمده‌ای از استان‌ها انجام دادند اجرایی خواهیم کرد به طوری که واحدها و مردم متضرر نشده و قیمت به نحوی باشد که نانوایان بتوانند دخل و خرج کنند، اما اگر افزایشی هم باشد رقم کمی خواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است، اعلام قیمت جدید نان در زنجان تا تعیین تکلیف استان‌های دیگر حدود یک ماه دیگر به تعویق افتاده است و احتمالا در آبان‌ماه نرخ جدید اعلام شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد

شرکت صنایع غذایی اسرائیلی تنووا (Tnuva)، از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت محصولات متعدد خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت می‌گوید قیمت محصولات لبنی تحت نظارت دولت، از فردا، ۴.۴۸ درصد و کالاهای غیرنظارتی از ۱۶ مه، به میزان ۳.۵ درصد افزایش می‌یابد.

تنووا اعلام کرد قیمت محصولات سبزیجات منجمد برند «سان فراست» به طور میانگین، ۴.۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش تایم اسرائیل، بزرگترین افزایش قیمت برای محصولات برند «مامز چیکن» به میزان متوسط ۹.۸ درصد و برند گوشت منجمد «تیرات زِوی» به میزان ۹.۶ درصد است.

رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است. بسیاری از قفسه‌ها در سوپرمارکت‌های رژیم صهیونیستی خالی مانده‌اند، زیرا فعالیت‌های کشاورزی متوقف شده و کمبود کارگران لجستیک و تولیدی، باعث اختلال در عملکرد کارخانه‌های بزرگ مواد غذایی می‌شود. گفته می‌شود که کارگران کشاورزی تخلیه شده‌اند و زمین‌های اطراف غزه با خاک یکسان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید