Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی افشارپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ متخلف شکار ۳۰ قطعه پرنده وحشی در کرمان شناسایی و دستگیر و هشت قبضه سلاح از یکی از متهمان در کرمان کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: طی یکسری عملیات شناسایی و غافلگیر کننده توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان و اداره حراست این اداره کل از ۲ متخلف حرفه ای تعداد ۱۴ قطعه باقرقره، ۱۰ قطعه کبک و ۶ قطعه تیهو کشف و پس از هماهنگی با مقام قضایی از منزل یکی از متخلفان مقداری گوشت پرندگان وحشی و نیز تعداد ۲ قبضه اسلحه گلوله زنی, پنج قبضه اسلحه ساچمه زنی و یک قبضه تفنگ بادی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان تاکید کرد: لازم به ذکر است که برای متخلفان، پرونده تخلف تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی این شهرستان معرفی شده اند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا شکار پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان توسط فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل چوب آلات جنگلی غیر مجاز بوده کشف و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی خودرو با محموله قاچاق جهت سیر مراحل قضایی و قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل تصرف و تخریب اراضی ملی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان