Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرجانی از درخشش دانش آموز دبستان شهید راجی درفول در مسابقات نامه نگاری ۲۰۱۹ اتحادیه پُستی جهانی خبر داد.

«عبدالمحمد جرجانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: امیر علی قلاوند دانش آموز پایه ششم دبستان شهید راجی شهرستان دزفول توانست با ارسال آثار خود تحت عنوان «نامه ای به قهرمان زندگی خود» در مسابقات نامه نگاری 2019 اتحادیه پُستی جهانی عنوان برتر را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: در کل جهان 100 اثر برتر از سوی اتحادیه پست جهانی معرفی شدند که نامه امیر علی قلاوند نیز به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران به عنوان اثر برتر برگزیده شد.

 

وی در پایان با تبریک کسب این موفقیت بزرگ به این دانش آموز، خانواده وی و همچنین جامعه دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان دزفول، از عبدالرحیم پاکزاد مدیر مدرسه و معاونان و آموزگار دبستان شهید راجی به پاس فراهم آوردن زمینه جهت شرکت دانش آموزان در این جشنواره قدردانی کرد.  

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ کربلا حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند آموزش و پرورش دزفول شهرستان دزفول دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز در گروه‌های مختلف از جمله اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه سازی، طراحی وبگاه و برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، گروه‌های خلاقیت، ربات‌های جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و گروه جهانی WRO رقابت جذابی را به نمایش گذاشته اند. این رویداد یک سکو برای کشف استعداد‌های نوجوان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

رویداد برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در محل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های پیشرفته برگزار شد.

دانش آموزان برتر، سهمیه حضور در مسابقات جهانی و هزینه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. (به گفته برگزارکننده مسابقه لنسر به جنگجویان نوک پیکان حمله می‌گویند)

دیگر خبرها

  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی