Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسیون هندبال، رقابت‌های انتخابی المپیک برای تعیین صعود یک تیم به صورت مستقیم به المپیک توکیو از روز پنجشنبه هفته قبل در دوحه قطر آغاز شده است. 

بیشتر بخوانید: تیم ملی هندبال ایران - کویت/ شاگردان حبیبی محکوم به پیروزی

در این دوره از رقابت‌ها ۸ تیم و در قالب دو گروه ۴ تیمی کار خود را شروع و هفته آینده با برگزاری دیدار نهایی و تعیین قهرمان تکلیف تنها تیم صعود کننده به طور مستقیم به المپیک توکیو در بخش هندبال مردان مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چندی قبل هم در بخش زنان و رقابتی که بین تیم‌ها در چین بود، نهایت تیم زنان کره جنوبی موفق شد به المپیک راه یابد. اما نحوه صعود تیم‌ها در بخش مردان بدین صورت است که همانطور که گفته شد تیم قهرمان این رقابت‌های انتخابی به طور مستقیم به المپیک راه می‌یابد؛ و تیم دوم هم این شانس را دارد تا در تورنمنت دیگری با حضور تیم‌های دوم اروپا و سایر قاره‌ها شانس خود را برای رسیدن به المپیک امتحان کند.

البته که با تعیین تکلیف تیم‌های قطر و عربستان در گروه اول به عنوان تیم‌های صعود کننده به جمع ۴ تیم، حالا باید امروز منتظر بازی‌های باقیمانده از گروه دوم نشست و دید که چه تیم‌هایی با صعود از این گروه حریف تیم‌های قطر و عربستان در مرحله نیمه نهایی خواهند شد. البته که احتمال اینکه ایران با قطر و عربستان با بحرین در مرحله نیمه نهایی روبه رو شوند بیشتر از هر گزینه دیگری است.

در دوره قبلی یعنی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ تیم قطر اول شد و به المپیک رفت و تیم ما هم در یک قدمی رسیدن به تورنمنت مهم ریو ۲۰۱۶ دوم شد و دستش از رسیدن به المپیک کوتاه ماند.

تا کنون تکلیف ژاپن به عنوان میزبان، دانمارک قهرمان رقابت‌های قهرمانی اروپا به سال ۲۰۱۹ و آرژانتین به عنوان قهرمانی ر قابت‌های پان آمریکن ۲۰۱۹ به جهت حضور در جمع ۱۲ تیم نهایی المپیک مشخص شده است.

انتهای پیام/

نحوه صعود تیم‌های آسیایی هندبال به المپیک توکیو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

منبع: مهر

tags # فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند