Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلامی دانشی گفت: بیش از ۲۰۰ ناشر از سراسر کشور در دهمین نمایشگاه کتاب استان مرکزی حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام«عباس دانشی» امروز(سه شنبه۳۰مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در خصوص برپایی دهمین نمایشگاه کتاب استان از حضور بیش از ۲۰۰ ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: ۱۰ ناشر و‌ کتابفروش از استان در این نمایشگاه حضور دارند و تعداد ناشران در حال افزایش است و امید است به سطح مطلوبی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: دهمین نمایشگاه کتاب استان در ۱۵۰ غرفه ۱۲ متری تعیبه شده که در برخی غرفه ها دو ناشر حضور خواهند داشت.


 

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۸ تا ۱۳ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در مصلای بیت المقدس اراک دایر می شود، اضافه کرد: دهمین نمایشگاه کتاب استان به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی استان به دلیل دسترسی علاقمندان و عموم ‌شهروندان در مرکز شهر اراک در مصلا دایر می شود.

 

تخفیف ۳۰ درصدی نمایشگاه کتاب استان

 

 

دانشی با اشاره به تخفیف ۳۰ درصدی کتب ارائه شده در نمایشگاه ادامه داد: ۱۰ درصد تخفیف از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، ۱۰ درصد از سوی ناشران و ۱۰ درصد دیگر هم از سوی بخش صنعتی استان ارائه می شود که در نوع خود بی نظیر است.

 

 

این مقام مسئول از رسانه ها خواست تا با اطلاع رسانی گسترده سطح این نمایشگاه را از لحاظ بازدید شرکت کنندگان اقشار مختلف افزایش دهند تا  شاهد احیای نمایشگاه کتاب در استان باشیم.

 

 

حضور غرفه های تخصصی کودک و نوجوان و ادبیات مقاومت و دفاع مقدس

 

 

وی از برپایی دو غرفه ویژه کودک و نوجوان و غرفه ادبیات مقاومت و دفاع مقدس خبر داد و افزود: وجه ‌تمایز این نمایشگاه غرفه های تخصصی و ارتقا سطح ناشران شرکت کننده خواهد بود.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: غرفه استان شناسی و اراک شناسی به مناسبت گرامیداشت ۲۸ مهر روز اراک در این نمایشگاه تعبیه شده و آیین های ویژه ای با مشارکت بنیاد ایران شناسی برگزار می شود.

 

 

وی ادامه داد: از ۳۹۳ نمایشگاه استانی در کل کشور سهم استان با برگزاری دهمین نمایشگاه بسیار ناچیز بوده که نشان می دهد در دوره های پیشین نسبت به این مهم‌ غفلت شده است.

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کربلا مسجد تخفیف ۳۰ درصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ درحالی آغاز شده که قم در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان می‌پردازد.

این نمایشگاه از صبح هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

قم جزء ۳۱ استانی است که در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و صنایع دستی پرداخته است.

محصولاتی همچون انگشتر، پسته، کفش، آرایشی و بهداشتی، سنگ‌های زینتی و… بخشی از کالاهای صادراتی قم هستند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گذاشته شده است.

احمد وحیدی از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی ایران اکسپو ۲۰۲۴ بازدید کرد.

وزیر کشور در خصوص اقدامات استان قم در این نمایشگاه اظهار کرد: دو زنجیره ارزش راهبردی گردشگری و کفش ظرفیت‌های خوبی دارد که در این استان آغاز شده و نیازمند معرفی و تبیین بیشتر است.

وی ادامه داد: سنگ‌های زینتی هم که در بخشی از این غرفه در معرض عموم گذشته شده می‌تواند به عنوان یک زنجیره انتخاب شود که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است.

لازم به ذکر است، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از روز ۸ اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6090470

دیگر خبرها

  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب