Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@03:12:52 GMT

جابه‌جایی45درصد زوار اربعین با اتوبوس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۲۷۷

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه اغلب زوار اربعین به کشور بازگشته‌اند، گفت: طرح جاده‌ای سفرهای اربعین تا سوم آبان ادامه دارد و اتوبوس ها کماکان در 4 پایانه مرزی مستقر هستند. ناطقان: داریوش باقرجوان در تشریح آخرین جزئیات سفرهای بازگشت زوار اربعین اظهار داشت: طرح سفرهای حمل و نقل عمومی جاده‌ای اربعین از 10 مهرماه آغاز شد و تا سوم آبان‌ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: با این حال موج گسترده بازگشت زائران از شب گذشته خیلی کمتر شد و هم‌اکنون بازگشت زائران به صورت آرام در حال انجام است؛ اغلب زائران در روزهای گذشته به کشور برگشته‌اند و کشور عراق بیشتر زائرانی که به این کشور وارد شده بودند را راهی کرده است.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، 45 درصد زائران اربعین از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جابه‌جا شدند.

باقرجوان با اشاره به اینکه در حال حاضر اتوبوس در چهار پایانه مرزی به وفور استقرار یافته است، گفت:‌ پیش از این به محض ورود زائر و سوار شدن، اتوبوس‌ ناوگان حرکت می‌کرد، اما امروز به دلیل کاهش زوار، اتوبوس‌ها منتظر ورود زائران هستند تا تعداد صندلی‌ها تکمیل شود و حرکت کنند.

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: همچنین با توجه به عرضه بیش از تقاضای صندلی اتوبوس در پایانه‌های مرزی، نرخ‌ها نیز تعدیل شد و تخفیف هم اعمال می‌شود.

* برقراری سرویس‌های فوق‌العاده در مسیر مشهد در ایام شهادت امام رضا

وی درباره تأمین ناوگان سفرهای زیارتی ایام شهادت امام رضا(ع) به خراسان رضوی و شهر مشهد، اظهار داشت: این موضوع از سوی ستاد سفرهای پایان ماه صفر در خراسان رضوی دنبال می‌شود.

باقرجوان افزود: در آن ایام ما زائرانی داریم که با پای پیاده از خراسان‌های شمالی و جنوبی و همچنین دیگر شهرهای خراسان رضوی ‌به حرم امام رضا (ع) می‌آیند و در سفر بازگشت، مایل هستند از اتوبوس استفاده کنند، در این راستا ستاد سفر خراسان رضوی برای تأمین ناوگان تصمیماتی را اتخاذ کرده است.

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:‌ در راستای خدمات‌دهی به دیگر زائرانی که از استان‌ها و شهرهای دیگر در ایام شهادت امام رضا(ع) و رحلت رسول اکرم(ص) قصد سفر به مشهد مقدس را دارند، سرویس‌های برنامه‌ای و فوق‌العاده در نظر گرفته شده است و ‌ از نظر عرضه بلیت و سفر هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از آن منظر که عمده زائرانی که با پای پیاده به حرم امام رضا(ع) آمده‌اند از خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی هستند، برای سفر بازگشت آنها تمهیداتی را درنظر گرفته‌ایم تا از نظر تأمین ناوگان با مشکلی مواجه نشوند. منبع: فارس برچسب ها: جابجایی ، زوار اربعین ، اتوبوس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جابجایی زوار اربعین اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه کد خبر 6097817

دیگر خبرها

  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است