Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@19:54:26 GMT

شمال و غرب، همچنان بارانی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۳۱۴

کارشناس هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی همچنان در نواحی شمالی و غربی ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایزدی افزود: در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال استان خوزستان، مرکزی، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و نواحی غرب استان اصفهان، بارش پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان گفت: در حاشیه جنوبی البرز برای استان‌های زنجان، مرکزی، البرز و تهران نیز بارش پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش‌ها امروز در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه و لرستان افزایش خواهد یافت و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها و ایجاد رواناب‌ها در این استان‌ها دور از انتظار نیست.

ایزدی برای استان‌های هرمزگان، ارتفاعات استان کرمان و نواحی جنوب کشور هم رگبار، رعد و برق و بارش پراکنده پیش بینی کرد.

وی گفت: دمای تهران امروز در گرم‌ترین زمان تا ۲۰ درجه پیش بینی می‌شود و آسمان ابری همراه با بارش و رگبار موقتی خواهیم داشت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشداز نارنجی سازمان هواشناسی برای برخی از مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد گرد و خاک خواهیم داشت.
سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت در شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل شاهد بارندگی خواهیم بود.
لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی از پیامد‌های احتمالی این سامانه است.
پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی از توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

دیگر خبرها

  • تشدید بارش‌ها؛ آغاز موج جدید بارش‌های بهاری در سطح کشور
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • هشداز نارنجی سازمان هواشناسی برای برخی از مناطق کشور
  • هشدار سیل و طوفان و تگرگ به ۱۸ استان | تهران در خطر بارش‌های سیل‌آسا
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور از فردا؛ این استان‌ها بارانی می‌شوند
  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • پایان هفته بارانی در استان سمنان