Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش نشست خبری مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجتبی جانعلی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در سالن اجتماعات اداره کل ضمن بیان اینکه همه پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان تا پایان سال ۹۹ فعال می‌شوند، ابراز داشت: برخی پروژه‌های ورزشی به دلیل کمبود اعتبارات لازم تعطیل شدند که همه این موارد شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به افتتاح و بهره‌برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ضمن بیان اینکه اولویت نخست با پروژه‌هایی است که روند تکمیل آن‌ها نیمه‌تمام باقی‌مانده، افزود: در برنامه‌های پیش‌رو پروژه‌های جدید فاقد پیشرفت فیزیکی ملاک نیستند و صرفاً فعال‌سازی پروژه‌های نیمه‌تمام مدنظر قرار دارد. مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه طبق قانون باید همه اماکن ورزشی به‌جز سالن‌های روستایی فاقد درآمد در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد، ابراز داشت: در این قانون نقص وجود داشت زیرا در شهرهایی نظیر رویان و کلاته خیج شاهرود اگرچه شهر هستند اما بافت غالب روستایی دارند که متأسفانه این سالن‌ها به مزایده رفت و اعتراضات مردمی را در پی داشت لذا موضوع از طریق استاندار سمنان در حال پیگیری است. جانعلی ضمن بیان اینکه هیچ معاونتی در انتخابات هیئت‌ها دخالتی ندارد، تصریح کرد: تلاش‌ها در انتخابات هیئت‌ها بر پایه رقابتی خوب و عادلانه بوده است لذا این ادعا که معاونان ورزش و جوانان در این انتخابات دستی دارند قویاً رد می‌شود. وی ضمن بیان اینکه در ورزش و جوانان به دنبال ارتقای وضعیت استعدادیابی هستیم، افزود: در این حوزه اعتبارات، زیرساخت‌ها و کمبودها موردبررسی قرار گرفت منتها در برخی هیئت‌ها با نقاط ضعفی نظیر نبود مربی فنی مواجه هستیم اما علیرغم این تفاسیر اقدامات صورت گرفته در مسابقات استعدادیابی رنگ مدال را تغییر داد و باعث نتیجه بهتر قهرمانی به نسبت سال قبل شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه میامی مهد کشتی آلیش و برنامه‌ها برای بهبود آن در دستور کار است، ابراز داشت: مسئله رانش زمین در حسین‌آباد کالپوش لطمه شدیدی به سالن قدیمی و جدید منطقه وارد کرد و این مجموعه‌ها تخریب و منجر به جابه‌جایی شد لذا در صورت در اختیار قرار دادن زمین مناسب، سوله سالن ورزشی آماده است و همچنین با رایزنی استاندار مبلغ خوبی برای استخر میامی منظور شد تا این پروژه سریعاً به اتمام برسد. جانعلی ضمن بیان اینکه سمنان نیاز به تحرک ورزش همگانی دارد، تصریح کرد: پیرامون ورزش فوتبال با اسپانسری در تهران صحبت شد اما هنوز موفق به حضور وی در استان نشدیم و در خود استان نیز نتوانستیم پشتیبان مالی را برای حمایت از ورزشکارانجذب کنیم اما ورزش و جوانان قطعاً از ورزشکاران حمایت و در مسیر قهرمانی مشکلات را رفع می‌کند. وی افزود: در خصوص توجه به ورزش بانوان از طریق هیئت‌های ورزشی اعتباراتی به این حوزه در استان تزریق شد و ضمن آن اعتبارات تخصیصی نیز به ورزش بانوان تغییرات جدی داشت که امیدواریم در تداوم این روند ورزش بانوان در استان سمنان با رشد خوبی مواجه باشد. بیش از300 برنامه فرهنگی ،ورزشی و عمرانی در هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری (26 مهر تا 2 آبان) در این استان برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

     

 

بیشتر بخوانید: رئیس جدید هیات پهلوانی و زورخانه ای استان سمنان انتخاب شد کاروان تجهیزات خانه‌های ورزش روستایی به مناطق روستایی کم برخوردار استان سمنان ارسال شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان اصحاب رسانه فوتبال کشتی مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074531 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند