Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:52:12 GMT

حضور ۲۳۱۰ نیروی خدمات شهرداری تهران در عراق

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۹۵۲

حضور ۲۳۱۰ نیروی خدمات شهرداری تهران در عراق

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران از حضور ۲۳۱۰ نیروی خدمات شهرداری تهران و جمع‌آوری بیش از ۷۳ هزار تُن زباله در مرزها و کشور عراق در زمان حضور نیروهای شهرداری در شهرهای نجف، کربلا و کوفه خبر داد. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ کامران زنگیشه با اشاره به اهم اقدامات نیروهای خدمات شهری در شهر کربلا گفت: با همکاری شهرداری‌های تهران، رشت، اصفهان و همدان در مجموع هزار و 44 نیروی انسانی، 50 دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، 86 چشمه سرویس بهداشتی، 580 دستگاه مخزن زباله و 9 اکیپ آتش نشانی از 15 مهرماه در شهر کربلا مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همکاری نیروها در نهایت حدود 60 هزار تُن زباله جمع آوری و به محل‌های دپو منتقل شد.

وی ادامه داد: در شهر نجف نیز با همکاری شهرداری‌های تهران، مشهد و کرج هزار و 55 نیروی انسانی، 38 دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، 120 چشمه سرویس بهداشتی، 420 عدد انواع مخزن زباله و 5 اکیپ آتش نشانی، اقدامات مربوط به نظافت و رفت و روب انجام شد. ضمن اینکه در بازه زمانی فعالیت نیروها (15 تا 29 مهرماه) نزدیک به 6 هزار تُن زباله در این شهر جمع آوری شد.

به گفته زنگیشه؛ با حضور 100 نیروی خدمات شهری شهرداری تهران و اعزام دو دستگاه خودروی خدماتی، 70 عدد انواع مخزن زباله و یک اکیپ آتش نشانی، قریب به 200 تن زباله در شهر کوفه جمع آوری شد.

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران همچنین به خدمات ارائه شده در مسیر نجف تا کربلا پرداخت و تصریح کرد: شهرداری‌های تهران و قم با اعزام 100 نیروی انسانی و 2 اکیپ کامل آتش نشانی به همراه هزار و 500 نیروی داوطلب مردمی که با هماهنگی شهرداری تهران در مسیر نجف تا کربلا حضور داشتند، قریب به 5 هزار تُن زباله را جمع آوری کرد.

زنگیشه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مرز مهران گفت: شهرداری‌های منطقه 5 تهران، اراک و اردبیل با مجموع 800 نفر نیروی انسانی، 46 دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، 580 چشمه سرویس بهداشتی، 200 عدد انواع مخزن زباله و 5 اکیپ آتش نشانی در مرز مهران حضور داشتند. با حضور این نیروها از 15 تا پایان مهرماه نزدیک به هزار و 150 تُن زباله در مرز مهران جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: همچنین با حضور شهرداری‌های منطقه 13 شهرداری تهران، کرمانشاه و ارومیه و اعزام در مجموع 313 نیروی انسانی، 43 دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، 380 چشمه سرویس بهداشتی، 100 عدد انواع مخزن زباله و 8 اکیپ آتش نشانی، نزدیک به 350 تن زباله در مرز خسروی جمع آوری شد.

به گفته زنگیشه؛ شهرداری های منطقه 6 شهرداری تهران و شیراز نیز مسئولیت رسیدگی و نظافت مرز شلمچه را برعهده داشتند که با حضور 650 نیروی انسانی، 65 دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، 190 چشمه سرویس بهداشتی، 250 عدد انواع مخزن زباله و 8 اکیپ آتش نشانی، نزدیک به 650 تن زباله جمع آوری شد.
سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران به حضور شهرداری های منطقه 4 شهرداری تهران و اهواز در مرز چذابه اشاره کرد و گفت: با حضور 240 نیروی انسانی، 33 دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، 380 چشمه سرویس بهداشتی، 580 عدد انواع مخزن زباله و 5 اکیپ آتش نشانی، در مجموع قریب به 350 تن زباله تا پایان مراسم در مرز چذابه جمع آوری شد.

زنگیشه عنوان کرد: در مجموع 2 هزار نیروی انسانی، 187 دستگاه انواع خودروی خدماتی، هزار و 530 چشمه سرویس بهداشتی، 590 عدد انواع مخزن زباله و 26 اکیپ آتش نشانی در مرزها مستقر شدند. ضمن اینکه در طول حضور نیروهای خدمات شهری در مرزها 2 هزار و 500 تن زباله جمع آوری شد.

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به کلیت خدمات ارائه شده در کشور عراق نیز تصریح کرد: با حضور در مجموع دو هزار و 310 نیروی خدمات شهری، 97 دستگاه انواع خودروی خدماتی، 218 چشمه سرویس بهداشتی، هزار و 70 عدد انواع مخزن زباله و 16 اکیپ آتش نشانی، قریب به 71 هزار تن در کشور عراق زباله جمع آوری شد.

وی در پایان به برپایی 50 باب چادر در شهر نجف برای اسکان زائران پرداخت و گفت: در مجموع 16 هزار و 52 نفر در ایام برپایی چادرها اسکان داده شدند.

همت مضاعف شهرداری تهران برای تسهیل حضور زائران در مرزهاغبارروبی خانه امیرالمؤمنین(ع) در کوفه توسط نیروهای شهرداری تهرانانتهای پیام/ R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین ماه سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی بیان کرد: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

کمری افزود: عمده کالاهای صادراتی از مرز مهران شامل انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

سرپرست گمرکات ایلام اظهار داشت: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی را داشته است.

کمری همچنین به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین ماه اشاره و گفت: تشریفات گمرکی کالاهای همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام دراین بازه انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6088335

دیگر خبرها

  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر