Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:43:15 GMT

قرعه‌کشی لیگ‌برتر والیبال با ۸ تیم!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۲۱۳۰

قرعه‌کشی لیگ‌برتر والیبال با ۸ تیم!

با اعلام فدراسیون والیبال، قرعه کشی لیگ برتر با حضور ۸ تیم فردا برگزار خواهد شد.

 در روزهای اخیر بلاتکلیفی و سردرگمی لیگ برتر والیبال انتقاد خیلی از کارشناسان را به همراه داشته است.

بالاخره امروز فدراسیون والیبال تاریخ قرعه‌کشی را اعلام کرده، اگر چه تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر افت فاحشی داشته است!

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۴ و در محل فدراسیون با حضور مدیران عامل، سرپرستان و سرمربیان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های پیکان، راه‌یاب ملل مریوان، سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان و فولاد سپاهان، هشت تیمی هستند که در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران حضور خواهند داشت.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال از هشتم آبان آغاز می‌شود و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ با سرمربی تیم ملی، ۲۴ آذر پایان نیم‌فصل اول این رقابت‌ها خواهد بود.

در حالی تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر از سوی فدراسیون ۸ تیم اعلام شده که سال گذشته این رقابت‌ها با حضور ۱۳ تیم برگزار شده بود، اما بدهی داشتن برخی از تیم‌ها با برخورد جدی فدراسیون مواجه شده و حذف آن‌ها را در پی داشته است.

برخی از تیم‌ها مثل پیام خراسان و خاتم اردکان که مدت هاست تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، در بین تیم‌هایی که در قرعه کشی حضور دارند، قرار نگرفته‌اند!/ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات ريیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:
«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد