Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان‌نامه حشمت‌الله نوری زاده دانش آموخته دانشگاه سمنان به‌ عنوان پایان‌نامه برتر جشنواره جایزه ویژه پروفسور حسابی برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: عنوان پایان‌نامه حشمت‌الله نوری زاده دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش قدرت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان، جایابی بهینه ترانسفورماتورها در شبکه‌های توزیع با در نظر گرفتن قابلیت اطمینان بود که با راهنمایی دکتر محسن نیاستی در شهریور 98 با درجه عالی دفاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیف الله سعدالدینافزود : اثر ارائه‌شده این دانش‌آموخته در جشنواره پروفسور حسابی از نظر داوران دارای زمینه مطالعاتی فراوان ، شبیه‌سازی‌های متفاوت و دربرگیرنده اقدامات تجربی گسترده‌ای است که سبب شد این اثر عنوان برترین پایان نامه کشور را کسب کند. جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی به‌ عنوان یکی از جشنواره‌های تحت نظارت آکادمی بین‌المللی علوم و تکنولوژی ایران، مهر ماه هر سال با مشارکت انجمن علمی جشنواره‌های علمی ایران و با حمایت بنیاد نخبگان با هدف معرفی و انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، پژوهشی، آموزشی و صنعتی کشور برگزار می شود .

 

بیشتر بخوانید: رمزگشایی از جعبه‌سیاه فناوری‌ها در «چرخ» شروع دوره‌ی ترسالی در ایران واقعیت ندارد!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انجمن علمی ایران فناوری کارشناسی ارشد نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور