Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز همچنان روند درمان خود را در کشور آلمان پیگیری می‌کند و مسئولان این تیم امیدوارند این بازیکن برای دیدار با استقلال آماده شود.

اشکان دژاگه، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور تبریز که پیش از دیدار ایران مقابل کامبوج از ناحیه کشاله پا دچار مصدومیت شد، برای پیگیری روند درمانش راهی کشور آلمان شده و همچنان در این کشور به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دژاگه که پیش از فصل نیز از ناحیه کشاله پا دچار مصدومیت شده بود با هماهنگی مسئولان باشگاه تراکتور زیر نظر پزشک خود روند درمانی‌اش را در کشور آلمان طی می‌کند.

کادرفنی و مسئولان تیم تراکتور روز گذشته در تماس با پزشک این بازیکن در آلمان پیگیر روند درمان هافبک ملی‌پوش تیم‌شان شدند. با وجود اینکه میزان دقیق دوری دژاگه از میادین هنوز به صورت دقیق مشخص نیست، اما تراکتوری‌ها امیدوارند این بازیکن به دیدار هفته نهم مقابل استقلال که در تاریخ 10 آبان‌ماه برگزار می‌شود، برسد./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند