Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:45:04 GMT

دو زوج دفاعی موفق؛ کمک لیگ به ویلموتس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۶۹۱

دو زوج دفاعی موفق؛ کمک لیگ به ویلموتس

خط دفاعی تیم ملی در بازی با بحرین عملکرد متزلزلی داشت. جدا از پنالتی که مجید حسینی داد در یکی دو صحنه مهاجمان تیم حریف با علیرضا بیرانوند تک به تک شدند.

به گزارش "ورزش سه"، حالا مارک ویلموتس می تواند با نگاهی به عملکرد خط دفاعی تیم های سپاهان و تراکتور برای بازی با عراق تصمیمات تازه ای بگیرد. این دو تیم باشگاهی تا هفته هفتم لیگ برتر گلی نخورده اند و این ها نشان می دهد مدافعان این تیم ها موفق بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در سپاهان دروازه بان پیام نیازمند است. دروازه بانی که در اردوی آخر تیم ملی حضور داشته است. مدافع راست این تیم مرتضی منصوری است که در اردوی آخر تیم ملی حضور داشته است و در جناح چپ خط دفاع هم سعید آقایی توپ می زند که از هر گاهی به اردوی تیم ملی دعوت می شود اما در اردوی آخر حضور نداشته است. دو مدافع میانی این تیم هم عزت پورقاز و ولسیانی هستند. طبیعتا ولسیانی به خاطر اینکه بازیکنی اهل گرجستان است قابلیت حضور دراردوی تیم ملی را ندارد اما عزت پیش تر به اردوی تیم ملی دعوت می شده است اما کمتر فرصت بازی پیدا کرد. عزت بعد از مصدومیت در بازی با پرسپولیس که از ناحیه کمر بود و مدت زیادی طول کشید دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشد در حالی که هم این فصل و هم فصل گذشته شاهد بازی های خوبی از او در خط دفاعی بودیم و فصل گذشته هم گل زن ترین مدافع میانی لیگ برتر بود. با 5 گل در لیگ برتر و 1 گل در جام حذفی.

 

در تراکتور دو مدافع میانی محمد رضا خانزاده و ایمان سلیمی هستند. ایمان سلیمی توسط مارک ویلموتس برای بازی با تیم امید به اردوی تیم ملی دعوت شد اما بعد ازاین بازی مارک ویلموتس ترجیح داد از باتجربه ها بهره ببرد. محمد رضا خانزاده اگر چه اینروزها به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود اما در مسابقات متعددی همراه تیم ملی بوده است و با توجه به اینکه مدافع باتجربه ای بشمار می رود حضورش دراردوی تیم ملی می تواند موجب بهبود عملکرد خط دفاعی شود. حضور او دست کم دیگر مدافعان را ترغیب به ارایه بازی خوب خواهد کرد و حاشیه امنیت را برای آنها ازبین می برد.

 

دروازه بان تیم تراکتور رشید مظاهری است که در اردوی آخر تیم ملی حضور داشته است. در تراکتور از مهدی تیکدری در جناح راست خط دفاعی و از میثم تیموری در جناح چپ خط دفاعی بازی های خوبی دیده ایم. این دو علاوه بر عملکرد خوب در فاز دفاعی در فاز تهاجمی هم تاثیر گذار بوده اند.

 

حضور همه این بازیکنان دراردوی تیم ملی امکان پذیر نیست چرا که تیم ملی هم همانند تیم های باشگاهی می تواند یازده بازیکن را به میدان بفرستد و سه بازیکن را در جریان بازی تعویض کند. اما نگاه مارک ویلموتس به عملکرد مردان دفاعی سپاهان و تراکتور دست کم حاشیه را برای بازیکنانی که هم اکنون در اردوی تیم ملی هستند از بین می برد و موجب تلاش بیشتر آنها می شود. آنها متوجه خواهند شد در صورت کوچکترین اشتباه جای خود را به رقیب خواهند داد.

 

تیم ملی در بازی بعدی میهمان عراق در استادیوم زیبای بصره خواهد بود و طبیعتا عراقی ها برای پیروزی دراین دیدار برنامه ریزی خواهند کرد.

مارک ویلموتس (سرمربی) تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی

هادی ساعی رئیس و دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون با حضور در اولین جلسه تمرینی این تیم با ملی پوشان به پرداخته و برای پاراتکواندوکاران در مسابقات قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کردند.

سعید صادقیان‌پور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت از استان بوشهر، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطا‌ها حسن پور در گروه مردان و با هدایت پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

در گروه بانوان نیز آیلار جامی، لیلا میرزایی، مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد. هدایت تیم ملی بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی است؛ زهرا حسینی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی وی را یاری می‌کنند.

همچنین جمشید سهرابی به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی خواهد کرد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی