Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:10:24 GMT

خطری که تیم ملی ایران را تهدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۲۸۸۲

خطری که تیم ملی ایران را تهدید می‌کند

سرمربی بلژیکی تیم ملی هفت ماه بعد از حضورش در ایران هنوز هیچ دریافتی نداشته است و این می تواند زنگ خطری برای فدراسیون فوتبال باشد.

به گزارش" ورزش سه"، تحریم های اقتصادی باعث شده تا فدراسیون فوتبال نتواند اقساط و مبالغ مربوط به قرارداد مارک ویلموتس را پرداخت کند. مهدی تاج که شب گذشته میهمان برنامه " فوتبال برتر" بود درباره قرارداد مرد بلژیکی گفت:« قرارداد ویلموتس نسبت به سرمربی قبلی تیم ملی تغییرات زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرارداد کی روش شرایط به گونه ای تنظیم شده بود که هر دو طرف موظف بودند با هم همکاری کنند چرا که اگر سرمربی یا فدراسیون به هر دلیلی قصد همکاری نداشتند باید تمام مبلغ قرارداد به عنوان غرامت پرداخت می کردند. این باعث شده بود که هر دو طرف مجبور باشند با هم کار کنند.»


او افزود:« اما در قرارداد ویلموتس ضعف هایی که قبلا وجود داشت دیده نمی شود، راجع به مصاحبه ها ، مرخصی ها و خیلی از مسایل که قبلا لحاظ نشده بود در این قرارداد بندهایی وجود دارد. ما قرارداد خوبی با ویلموتس بستیم؛ او یک مربی تهاجمی است و به فوتبال هجومی اعتقاد دارد و بارها به بازیکنان گفته که مهم نیست چند گل بخوریم مهم این است که دو برابر گل بزنیم. موضوعی که کاملا متفاوت با نظر سرمربی قبلی است.»


اما بخش مهم و نگران کننده آنجا است که رئیس فدراسیون درباره پرداخت دستمزد ویلموتس صحبت می کند. تاج در این رابطه گفت:« ما قرارداد خوبی با ویلموتس بستیم اما هر مربی و بازیکنی طبق قانون فیفا و ای اف سی اگر دو ماه به او پولی پرداخت نشود می تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند. این شرایط خطرناکی برای فوتبال ایران است. البته ویلموتس می داند ما دنبال این کار هستیم اما متاسفانه هنوز هیچ قسطی را به او نداده‌ایم.» با این وصف ویلموتس می توانسته چهار ماه پیش قراردادش را با تیم ملی یک‌طرفه فسخ کند. تاج همچنین گفت:«مذاکراتی با رئیس فیفا و ای اف سی داشتیم و به جد دنبال حل این مساله هستیم. متاسفانه بودجه داخلی ما زیاد نیست و خوشبینانه اش در حدود ده میلیارد تومان است، اما هزینه های کمپ تیم ملی بیش از شصت میلیارد تومان است. ما برای آوردن یک لژیونر هزینه زیادی تنها صرف خرید بلیت رفت و برگشت می کنیم. همین سفر هنگ کنگ چهار و نیم میلیارد تومان برای ما هزینه شد.»

تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است