Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای کمیته انضباطی درباره چند پرونده مفتوح در این کمیته اعلام شد.

* کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه مدیر رسانه ای سپاهان دایر بر رفتار ناشایست و غیر اخلاقی در دیدار این دو تیم در تاریخ ۴ مهر ماه اعلام کرد با توجه به اینکه شاکی علی رغم ابلاغ اخطار رفع نقص نسبت به پرداخت هزینه دادرسی در مهلت مقرر اقدام قانونی به عمل نیاورده است، مستند به بند ۵ از ماده ۲۷ مقررات انضباطی قرار دعوی صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرار ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف خواهد بود.

* دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا تهران در هفته ششم برگزار و از سوی ابراهیم صادقی، مربی تیم سایپا تخلفاتی مبنی بر اعتراض به نماینده هیات رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

* دیدار تیم های نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری و فحاشی به بازیکنان حریف رخ داد. این تیم به جریمه نقدی ۴۰۰ میلیون ریالی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

کمیته انضباطی به تیم فوتبال نساجی مازندران به خاطر تخلف تماشاگرانش تذکر داد که در هفته های دوم، سوم و ششم لیگ و جام حذفی تکرار شده است، چنانچه یک مورد تخلف دیگر مشاهده شود منجر به محرومیت خواهد بود.

* تیم شهر خودرو به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه در دیدار برابر پرسپولیس باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است)

* تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل تخلف تماشاگرانش در دیدار برابر پارس جنوبی جم مبنی بر پرتاب بطری و فحاشی به ناظر داوری و انداختن لیزر به چشم دروازبان، باید ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است