Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، صبح امروز، ۳۰ مهرماه در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی اردبیل، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه آمادگی‌های لازم به منظور برنامه ریزی و برگزاری مناسب مراسمات است.

وی گفت: برنامه‌های این هفته دانش‌آموزمحور برگزار می‌شود و تشکل‌های دانش‌آموزی، بویژه بسیج دانش‌آموزی که در اکثر مدارس حضور فعال دارند، در برگزاری مراسم این هفته نقش محوری ایفا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در صدد آن هستیم که مدیران مدارس و معلمان هدایت و راهبری مراسمات هفته بسیج دانش‌آموزی را بر عهده بگیرند.

ناصری با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: با بهره‌گیری از ساحت این سند تحول که بر ما تکلیف می‌کند در حوزه سیاسی، اجتماعی نیز در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نقش جدی داشته باشیم، تمرکز ما بر این موضوع جزو برنامه‌های ما است تا دانش‌آموزان ما تحلیل روشنی از تحولات سیاسی داخلی و خارجی و بین‌المللی در خصوص جمهوری اسلامی ایران و مواضع آن داشته باشند.

وی ادامه داد: همه این برنامه‌ها منتهی می‌شود به راهپیمایی باشکوه روز ۱۳ آباد که مصادف است با روز تسخیر لانه جاسوسی، فلذا در روز ۱۳ آبان با برگزاری یک راهپیمایی بسیار باشکوه اراده ملت، دانش‌آموزان، نسل جدید و فرهنگیان برای افشاگری جنایت‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع از حاکمیت جمهوری به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: ملت ایران و اقشار مخلف ملت ایران در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حاضر می‌شوند تا به جهانیان اعلام کنند که همیشه در کنار مقام معظم رهبری و مدیران عالی حاکمیت جمهوری اسلامی، راه امام راحل را به صورت مصمم و جدی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن 13 آبان تسخیر لانه جاسوسی دانش آموزان مدرسه تشکل بسیج اجتماعی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این جشنواره آموزش‌های سلامت محور مربوط به سند تحول بنیادین و ساعت زیستی و بدنی با کمک دیگر سازمان‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت پسماند شهری، محیط زیست، منابع طبیعی و پلیس راهور به دانش آموزان ارائه  و ارسال آثار فراخوان شد.

دکتر حاجی زاده افزود: در مجموع ۱۵ هزار اثر دانش‌آموزی به اداره سلامت و تندرستی استان ارسال که از این تعداد ۲۰ اثر حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری شد.

مراسم تجلیل از صاحبان  این آثار  امروز برگزار شد.

 اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نام دارد.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی