Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد انارکی‌محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌‌وگو با ایکنا، درباره برنامه دولت برای تصویب بودجه دوسالانه اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت معتقد به این اقدام است و مجلس هم مخالفت چندانی با این موضوع ندارد بنابراین احتمالاً بودجه دوسالانه خواهد شد.

وی با اشاره به مزیت این شکل از بودجه‌بندی ادامه داد: حُسن بودجه دوسالانه این است که اقداماتی که دولت به ویژه در زمینه‌های عمرانی قصد انجام آن را دارد به شکل مناسب‌تری انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش دولت برای تصویب بودجه دوسالانه

منتخب مردم رفسنجان و انار یادآور شد: البته هنوز دوسالانه شدن بودجه به مرحله نهایی نرسده است و در روزهای گذشته هم بنده در مجلس حضور نداشته‌ام لذا اطلاعات جدیدی در مورد آخرین وضعیت در این مورد ندارم  اما در هفته‌های گذشته بحث این بود که بودجه را دوسالانه ببندیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه معتقدید که ین موضوع محقق خواهد شد؟ گفت: دولت که قطعاً دنبال این هست که دوسالانه شدن بودجه را به سرانجام برسد و با توجه به توجیهاتی که دولت در این مورد دارد احتمالا دارد که به تصویب نهایی برسد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا انارکی محمدی مجلس شورای اسلامی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید

نمایشگاه توانمندی صادراتی نشان‌دهنده تحریم‌ناپذیری ایران است. اینکه تحریم‌ها با وجود ارادۀ پولادین مردم، هرگز به نتیجه نرسیده و پس از این هم نخواهد رسید.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان / دولت برنده است یا مجلس؟
  • فیلم/ رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید