Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قم با اشاره به اینکه در روند ساخت بیمارستان هزار تختخواب مشکل خاصی وجود ندارد و روند طبیعی ساخت را پیش می‌برد گفت: برای ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) حقیقتاً خیرین زحمت خود را کشیده اند، بخش باقی‌مانده که باعث شده این بیمارستان به بهره‌برداری نرسد در تعهدات وزارت بهداشت بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قم  یک بیمارستان خیر ساز است از طرفی دولت تعهداتی در زمینه ساخت این بیمارستان داده بود که متأسفانه دولت به تعهدات خود عمل نکرد در این خصوص جلسات زیادی با مسئولان مربوطه برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در تأمین منابع در تنگنا قرار داریم

وی بیان کرد: وزیر سابق بهداشت در قم حضور پیدا کرده و از نزدیک مسائل مربوط به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) را بررسی کرد و قرارهایی هم گذاشته شد، قرار شد بخشی از کارها و پیگیری ها را ما نماینده گان قم انجام دهیم .

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: ما پیگیرهایی را در این زمینه انجام دادیم و در نهایت  قرار شد دولت مبلغی را برای ادامه ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) پرداخت کند که با وجود پیگیری ها این مبلغ داده نشد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: پول تعهد شده توسط دولت پرداخت نشد و روز به روز قیمت ها افزایش پیدا کرد در آن دوران با آن مبلغ پیش بینی شده می شد کار بهره برداری بیمارستان را ادامه داد اما این روزها قیمت ها افزایش پیدا کرده و از طرفی در تأمین منابع در تنگنا قرار گرفتیم و این مسائل باعث شده بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) که بیش از 90 درصد آن انجام شده و کار زیادی ندارد روی زمین مانده و در اختیار مردم قم قرار نگیرد.

گوشزد به وزیر بهداشت برای تامین اعتبار

نماینده مردم قم تصریح کرد: در این خصوص مکرراً با وزیر بهداشت گفتگو کردیم و به وی گوش زد کردیم که هرچه زودتر برای اتمام پروژه بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) تأمین اعتبار انجام دهد تا بیمارستان هم تکمیل شده و هم تجهیزات آن کامل نصب شود تا در خدمت درمان مردم قم قرار گیرد.

وی افزود: بیمارستان 1000 تختخوابی قم مشکل خاصی ندارد این بیمارستان در چند فاز توسط بانک پاسارگاد در حال احداث است منابع این بیمارستان تأمین است و در حال پیشرفت است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روند ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی در گذشته با شهرداری مشکلاتی وجود داشت اما این مشکلات حل شد و اکنون مشکل خاصی وجود ندارد و روند طبیعی ساخت را پیش می برد.

امیرآبادی گفت: به علت اینکه بیمارستان 1000 تختخوابی خصوصی ساز است مشکل خاصی وجود ندارد این بیمارستان بزرگ در چند فاز در حال احداث است و بنا بر آنچه به ما اعلام شده فاز نخست آن به زودی و در سال 99 به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم قم عنوان کرد: وضعیت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) را همچنان پیگیری خواهیم کرد و مجدداً از وزیر بهداشت می خواهیم که این بخش درمانی مهم را که در این منطقه از قم ایجاد شده و تا به امروز هم برای احداث آن هزینه زیادی شده است را در نظر داشته باشند و سهمی که قرار بود دولت پرداخت کند را در اختیار قرار دهند.

امیرآبادی تأکید کرد: برای ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) حقیقتاً خیر زحمت خودش را کشیده است و هزینه های زیادی کرده است و بخش باقی مانده که باعث شده این بیمارستان به بهره برداری نرسد در تعهدات وزارت بهداشت بوده است دولت اگر تعهدات خود را انجام دهد کار بیمارستان نهایی و آماده بهره برداری می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان بردسکن گفت: با هدف افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان با مشارکت خیران عملیات اجرایی دو طرح سالن انتظار و بخش قلب و اعصاب در بیمارستان ولیعصر این شهرستان آغاز شده است.

 رضا ذبیحی افزود طرح سالن انتظار در مساحت ۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در حال اجراست و امید می‌رود این طرح  در شش ماهه دوم امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی گفت: طرح بخش داخلی قلب و اعصاب نیز با ۱۸۰ متر مربع با پیش بینی ۱۶ تخت با ۲۰ درصد  پیشرفت در حال اجرا است و مشارکت خیران در این طرح  تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های حوزه ستادی شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریتی بیمارستان ولیعصر و مشارکت خیران تا پایان امسال شاهد تکمیل این دو بخش و سالن انتظار باشیم.

دیگر خبرها

  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار