Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، خالد جعفری در جلسه توسعه باغات اظهار داشت: اولویت تخصیص اعتبارات با افرادی است که خلاقیت و شرایط ویژه را دراین زمینه داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: اولویت بندی در اجرای این پروژه ضروری می باشد و به ازای هر هکتار ۴ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص طرح توسعه باغات در استان افزود: ۴۳۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد آزاد به باغات مثمر تبدیل خواهد شد.

جعفری بیان کرد: برای پیشبرد پروژه تا اکنون ۸۳ میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام پروژه به تسهیلات بیشتر دیگری نیاز داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خاطر نشان کرد: ایجاد ارتباط بیشتر با کشاورزان وبهره برداران و دادن اطمینان و همراه کردن مردم دراین زمینه ما را در پیشبرد و توسعه وتولید باغات یاری می رساند.

وی با تاکید بر اینکه زمان پیش بینی شده برای غرس نهال تا اواخر آبان ماه است تصریح کرد: باید اعتبارات لازم برای خرید نهال و چاله کنی تامین شود تا غرس نهال در زمان مناسب صورت بگیرد.

جعفری با بیان اینکه یک هزار هکتار از اراضی پایاب سد آزاد آماده غرس نهال است افزود: در سال جاری عملیات غرس نهال در سطح ۵۰۰ هکتار از اراضی  این پروژه انجام خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تاکید کرد: در حال حاظر ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی در این چهار هزارو ۳۰۰ هکتار داریم و سالانه حدود ۲۸ میلیون مترمکعب آب برای این باغات مصرف خواهد شد.

۴۶

کد خبر 1313190

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان باغ خلاقیت کشاورزی باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا سوریه دونالد ترامپ سینمای ایران باشگاه پرسپولیس قوه قضاییه خودرو خودروسازان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: پروژه مترو قم، پروژه بازآفرینی شهری و همچنین بهسازی باغات و فضای سبز از جمله طرح‌های فعال در منطقه شش است.

احمد ترکمن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درآمدهای نقدی منطقه شش شهرداری قم ۷۱ در سال گذشته میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته در آمدهای غیر نقدی منطقه ۲۸۵ میلیارد تومان بود که بیش از ۳۵ درصد از درآمدهای غیر نقدی محقق شده است.

وی از انعقاد ۵۰ پیمان در حوزه فنی و عمرانی شهرداری قم خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۸۰ پیمان در منطقه شش شهرداری قم به ارزش اعتباری ۵۱ میلیارد تومان منعقد شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم در خصوص حوزه شهرسازی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸۵ پروانه ساختمانی در منطقه شش صادر شده است.

وی با اشاره به تلاش برای تسهیل امور مراجعان به شهرداری خاطرنشان کرد: همچنین ۴۵۵ گواهی عدم خلاف در سال ۱۴۰۲ صادر شده است.

ترکمن پروژه‌های فعال منطقه شش را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: پروژه مترو قم، پروژه بازآفرینی شهری و همچنین بهسازی باغات و فضای سبز از جمله طرح‌های فعال در منطقه شش است.

کد خبر 750883

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه