Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@00:48:36 GMT

افزایش پارکینگ‌های عمومی سبزوار

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۵۳۴

افزایش پارکینگ‌های عمومی سبزوار

معاون معماری و شهرسازی شهردار سبزوار گفت: فضای خالی پشت شورای شهر جزو زمین‌های آستانه است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده به صورت مشارکتی با بخش خصوصی به پارکینگ عمومی تبدیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، مرتضی احمدی اظهار کرد: تا کنون دوبار فراخوان منتشر شده تا بخش خصوصی طرح‌های کارشناسی برای احداث پارکینگ عمومی در اطراف رستوران شهرداری را ارایه کند، اما تاکنون هیچ متقاضی اعلام آمادگی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای احداث پارکینگ است، تصریح کرد: در قسمت جنبی شورا یعنی بخشی که در گذشته بانک شهر قرار داشت در حال تعمیرات هستیم تا آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

معاون معماری و شهرسازی شهردار سبزوار گفت: زباله‌های ساختمانی ایجاد شده از این تعمیرات در فضای خالی پشت شورای شهر ریخته شده که وضعیت نامناسبی دارد و ایجاد گرد و خاک کرده است.

احمدی افزود: در حال حاضر فضای خالی پشت ساختمان شورای شهر به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به دلیل تعمیرات انجام شده چهره خوبی ندارد که قصد داریم پس از پایان تعمیرات و تا پیدا شدن سرمایه‌گذار آن مکان را بهسازی کنیم.

وی یادآور شد: باغ هتل شهرداری سبزوار، محوطه پشت هتل شهرداری سابق بوده است که پیش از پیروزی انقلاب بسیاری از خانواده‌های قدیم سبزواری مراسم‌های خود را در این مکان برگزار می‌کردند.

کد خبر 394135

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر کلانشهر مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی پارکینگ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی ضمن تشکر از اقدام ارزشمند فراجا در اجرای قوی‌تر طرح نور اظهار کرد: توجه به محتوای قرآنی و روایی و به خصوص تدبر در معارف سوره نور می‌تواند به صورت ضمن خدمت کارکنان و نیز کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های آشنایی با مبانی عفت ورزی و غیرتمندی ویژه دانش آموزان و نوجوانان برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تولیدات هنری و رسانه‌ای که رعایت ذائقه همه رده‌های سنی را داشته باشند با استفاده از ظرفیت نخبگانی دانش آموزان و نوجوانان در سطح ملی و استانی از الزامات موفقت آمیز اجرای این طرح نور است که امیدواریم شورای فرهنگ عمومی این مسئله را پیگیری و جزو دغدغه‌های اصلی خود قرار دهد.

سالاری ادامه داد: طرح تدبر در سوره نور به موازات طرح نور فراجا به صورت گسترده در قالب‌های مختلف با همراهی مجموعه‌های مردمی و قرآنی در استان اجرا خواهد شد تا گامی در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برداشته شود.

گفتنی است طرح تدبر در سوره نور در قالب ضمن خدمت ویژه کارکنان دولت در خراسان جنوبی مصوبه شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت و مورد موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه واقع شد.

کد خبر 6088404

دیگر خبرها

  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار