Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:29:40 GMT

کاهش تاخیر پروازهای اربعین

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۵۸۹

کاهش تاخیر پروازهای اربعین

«معصومه اصغرزاده» مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: هواپیمایی هما تا پایان روز ۲۹ مهر، تعداد ۲۳۰ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره)، ۸۸ پرواز از فرودگاه کرمانشاه و تعداد ۲۶ پرواز از فرودگاه ایلام انجام داده است.

وی گفت: با این تعداد پرواز، بیش از ۲۵ هزار زائر، در پروازهای رفت و برگشت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» جابجا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هما در عملیات انتقال زائران حسینی سال جاری، علاوه بر فرودگاه حضرت امام (ره) برای اولین بار از دو فرودگاه کرمانشاه و ایلام، پروازهایی را به مقصد فرودگاه نجف اشرف انجام داده است که برای انجام این پروازها از هواپیماهای ایرباس و اِی.تی.آر (ATR)  استفاده کرد.

اصغرزاده اضافه‌کرد: در سال گذشته، در فاصله زمانی ۱۵ روزه ایام اربعین (۲۳مهر تا ۸ آبان )، تعداد ۷۸ پرواز برای جابجایی زائران حسینی توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی "هما "از فرودگاه امام خمینی(ره) به دو فرودگاه نجف اشرف و بغداد انجام شد که با توجه به انجام ۳۴۴ پرواز در فاصله ۱۵ روز ایام اربعین سال جاری ( ۱۲ مهر تا ۲۹ مهرماه )، افزایش ۴۴۰ درصدی در تعداد پروازها داشته است.

به گزارش ایرنا هما امسال با هدف حمایت از زائران اباعبدالله الحسین بلیت پروازهای خود در مسیر کرمانشاه- نجف و ایلام- نجف را زیر نزخ مصوب و به مبلغ ١میلیون و ٥٠٠ هزار تومان به فروش رساند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بلیت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران زائران اربعین ایران ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره