Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر والیبال، فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. فدراسیون والیبال امروز نام هشت تیم پیکان و سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان و سپاهان اصفهان را به عنوان تیم‌های حاضر در این مسابقات اعلام کرد و در آن نامی از کاله مازندران وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاله آمل که یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های حاضر در والیبال ایران محسوب می‌شود، سابقه قهرمانی در ایران و آسیا را هم دارد. بهروز عطایی سرمربی کاله امروز به ایرنا گفت که سازمان لیگ شان خود را در حد یک بنگاه اقتصادی پایین آورده است. عطایی همچنین مدعی شد که اطمینان دارد که تیم‌های دیگری هم هستند که بدهی خود را تسویه نکرده‌اند اما فدراسیون به آنها اجازه حضور در لیگ را می‌دهد.

منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایرنا درباره مشکل تیم کاله گفت: این باشگاه به بازیکنان پیشین خود بدهکار نیست بلکه مبلغ مربوط به ۸ درصد قراردادها را که باید به فدراسیون پرداخت شود واریز نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بقیه تیم‌ها تمام بدهی‌های خود را تسویه کرده‌اند؟ گفت: ممکن است هنوز هم از این هشت تیم حاضر در لیگ برتر، باشگاهی به بازیکنان یا مربیان پیشین خود بدهکار باشد ولی هیچ شکایتی به دست فدراسیون نرسیده است. به عنوان نمونه، دیروز یکی از بازیکنان در فدراسیون بود و می‌گفت از یک تیم ۶۰ میلیون تومان طلب دارد اما نمی‌خواهد شکایت کند.

رئیس سازمان لیگ درباره بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان و مربیان خارجی نیز گفت: این موضوع به ما ارتباطی ندارد و در حوزه فدراسیون بین‌المللی است.

پورحسن خاطرنشان کرد: تا صبح فردا، تیم‌های دیگری مثل کاله فرصت دارند که مدارک تسویه حساب خود را به فدراسیون ارائه کنند. قرعه‌کشی با حضور هر تعداد تیم که شرایط لازم را داشته باشند، برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال سازمان لیگ فدراسیون والیبال بهروز عطایی تیم والیبال کاله منوچهر پورحسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. - اخبار ورزشی -

وحید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد غیبت محمد موسوی در اردوی تیم ملی والیبال و لیگ ملت‌های 2024 اظهار داشت: من با موسوی چند جلسه صحبت کردم. او بازیکن غیرتمند و اثرگذاری است که رابطه خوبی با فدراسیون دارد. ما احترام زیادی برای او و همچنین امیر غفور قائل هستیم.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

نایب رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. من از موسوی خواستم با پائز، صحت کند و او موضوع را با سرمربی تیم ملی مطرح کرد. پائز هم موافقت کرد که موسوی در تیم ملی نباشد. برخوردها بسیار دوستانه بود و ما هیچ گله‌ای از موسوی نداریم.

مرادی به غیبت امیر غفور هم اشاره کرد: امیر غفور، بازیکنی دوست‌داشتنی و باشخصیت است. او عنوان کرد که 2 سال پیش از تیم ملی خداحافظی کرده و زیبنده نیست که دوباره به تیم ملی برگردد. او برای تیم، آرزوی موفقیت کرد و به هیچ عنوان، مشکلی به وجود ندارد.

مرادی در مورد قبول پست سرپرستی گروه و مدیریت تیم ملی گفت: رئیس فدراسیون از من خواست در مقطع حساس کنونی به دلیل شرایط خاص،‌ مدیریت تیم را به عهده بگیرم. در چند ماه پیش رو، برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آنها برای ما اهمیت زیادی دارد. من در همه سفرها، همراه تیم ملی خواهم بود.

او در مورد حضور دوباره امیر خوش‌خبر در کنار تیم ملی تصریح کرد: خوش‌خبر، سرپرست اردو و معاون مدیر تیم است. او از نزدیک،‌ همه کارهای تیم ملی را زیر نظر دارد و مدیریت می‌کند. حضور او در لیگ ملت‌ها و در کنار تیم ملی، بستگی به نظر خود ایشان دارد.

وحید مرادی در پایان در مورد انتخاب دبیر فدراسیون نیز توضیح داد: دبیر فدراسیون، انتخاب شده ولی هنوز حکم رسمی به ایشان نداده‌ایم. او یک شخصیت والیبالی ناب و کاربلد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد