Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:00:04 GMT

آلترناتیو زوج علیپور - براندائو کیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۲۲۸

اخراج مهدی عبدی کالدرون را در بازی بعدی با چالش های زیادی مواجه خواهد کرد اما بازگشت نعمتی و حضور روستایی شاید اوضاع را کمی بهتر کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در حالی پیکان را شکست دادند که یک دقیقه پس از گل زیبای نوراللهی، برخورد خشن مهدی عبدی با فراز امامعلی منجر به اخراج مهاجم پرسپولیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نیمه دوم برای پر کردن خلا براندائو و ایجاد برتری نفری در خط حمله به زمین آمده بود و پرسپولیسی ها نیز امید زیادی به او داشتند اما در نهایت با کارت قرمز سیدعلی اخراج شد تا کالدرون نگران بازی بعدی مقابل شاهین شود.

 

با جدایی محمدامین اسدی، پرسپولیس تنها سه مهاجم با توانایی بازی در خط حمله را در فهرست خود دارد که البته می‌توان به آن ها نام امیر روستایی و حالا آریا برزگر را هم اضافه کرد. در این مدت این بازیکنان هیچ گلی برای پرسپولیس نزده اند و تک گلزن خط حمله سرخپوشان همان عبدی جوان بوده است؛ بنابراین شاید بتوان به کالدرون برای نگرانی اش حق داد.

 

اما به هر حال ناکامی های علیپور به پایان خواهد رسید و او امیدوار است که در همین بازی با شاهین چنین اتفاقی رخ دهد. با توجه به صحبت های کالدرون احتمالا او در این بازی هم به زوج براندائو و علیپور اعتماد می‌کند اما آلترناتیو این بازیکنان چه کسی خواهد بود؟

 

به نظر می‌رسد امیر روستایی مهم ترین نیمکت نشینی است که می‌تواند در پست حط حمله نقش آفرینی کند. او در دیدار با پارس جنوبی فیکس بود اما پس از آن به نیمکت منتقل شد و بازی های زیادی را انجام نداد. اما شاید در غیاب عبدی، احمدزاده، رسن و... فرصت خودنمایی در ترکیب را پیدا کند و از این موقعیت بهره لازم را ببرد.

 

امیر روستایی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر روستایی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند

نورمحمد علیپور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد درباره روز و مقام معلم افزود: روز معلم یکی از روز های بسیار مهم در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

علیپور افزود: معلمین از جمله اقشار پرتلاش، زحمت کش و وفادار به نظام اسلامی هستند که تقدیر و تجلیل از آنها نباید مختص هفته معلم باشد. جوانان و دانشجویان به‌ عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند. آموزگاران باید در عمل، کردار و گفتار الگوی دانش آموزان باشند.

وی خاطرنشان کرد: اولین معلم خدا است. معلمی از این جهت مهم و حائز اهمیت است که شغل انبیاء و خدای تبارک و تعالی است.

وی با اشاره به آیه «وَعَلَّمَ ءَادَمَ ٱلۡأَسۡمَآءَ کُلَّهَا ثُمَّ عَرَضَهُمۡ عَلَی ٱلۡمَلَـٰٓئِکَةِ فَقَالَ أَنۢبِـُٔونِی بِأَسۡمَآءِ هَـٰٓؤُلَآءِ إِن کُنتُمۡ صَٰدِقِینَ» (بقره/ ۳۱) گفت: پروردگار عالم، دانش و معرفت را از لحاظ شرافت و ارزش در اوج همه مراتب و مقامات قرار داده و بر آدم ابوالبشر منت نهاده است. انسان نیاز به رشد و تکامل دارد و این وظیفه برعهده معلمین است. چرا که معلمین انسان‌های پاک، برجسته، سالم و متدین به مسائل دینی هستند.

خبرنگار: آسیه طاهرمنش

انتهای خبر/

کد خبر: 1229071 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت