Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، برای ارتباطات درون و برون سازمانی از سرویس VoIP استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از سرویس VoIP در سازمان‌ها کاهش هزینه‌ی آن است، زیرا با توجه به انتخاب ارائه‌دهنده هزینه‌های ارتباطی تا ۴۰% کاهش پیدا می‌کند (با نکسفون پرو هزینه‌ها تا ۷۰% کاهش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

). ولی مزیت‌های سیستم ویپ (VoIP) فقط به کاهش هزینه آن محدود نمی شود، بلکه این سیستم می‌تواند بسیاری از مشکلات ارتباطی کسب‌وکارهای کوچک را رفع کند و با توجه به ویژگی‌های این سازمان‌ها خود را تطبیق دهد.

در این مقاله ویژگی‌ها و امکاناتی که به نظر ما حتما باید در سرویس VoIP سازمانی شما وجود داشته باشد را ذکر کرده‌ایم. این امکانات منجر به بهره‌وری و کاهش هزینه غیرمستقیم سازمان شما خواهد شد. پس حتما این موارد را در زمان خرید سرویس VoIP مدنظر داشته باشید.

۱) امکان دسترسی از راه دور

تعداد افرادی که دورکاری می‌کنند، به‌صورت روزانه در حال افزایش است. فناوری Hosted PBX برترین و نوین‌ترین راهکار VoIP، از پنل تحت وب و اپلیکیشن نیز قابل دسترسی است. با استفاده از اپلیکیشن و پنل وب، نیروهای سازمان از هرجایی می‌توانند با همکاران و مشتریان در ارتباط باشد. این امر در کنار کاهش هزینه قابل توجه، منجر به همیشه دردسترسی بودن نیروهای سازمان خواهد شد.

۲) فکس اینترنتی و تحت وب

ارسال و دریافت فکس هنوز به‌طور گسترده در سازمان‌ها وجود دارد، استفاده از سرویس فکس پنل تحت وب  و  مبتنی بر ابر به معنای صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه برای خرید و نگهداری از دستگاه فکس است. از طرف دیگر، کارمندان از هرجایی می‌توانند فکس دریافت و یا ارسال کنند و دیگر نیازی نیست که حتماً در دفتر حضور داشته باشند. مزیت مهم دیگر فکس اینترنتی سهولت در آرشیو کردن و نگهداری فکس‌های دریافتی و ارسالی است.

۳) تماس‌های کنفرانس

بسیاری از سیستم‌های VoIP این توانایی را دارد که یک لیست از افراد را هم‌زمان باهم به یک تماس گروهی دعوت کند. امکان کنفرانس تلفنی یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های VoIP است چراکه مدیران و کارمندان را قادر می‌سازد از هرجایی با تلفن همراه خود در جلسات شرکت حضور داشته باشند.

۴) چت درون‌سازمانی و انتقال فایل

در کسب‌وکارهای کوچک ثبت تعاملات درون‌سازمانی بسیار مهم است. بعضی از سرویس‌های VoIP دارای قابلیت چت درون‌سازمانی هستند که جهت تسریع مکالمات و ثبت آن‌ها قابلیت بسیار مهمی به شمار می‌آید. همچنین جهت تامین امنیت اطلاعات در درون سازمان‌ها، دسترسی کارمندان به پنلی که بتوانند اطلاعات را در فضای ذخیره سازی نامحدود با یکدیگر به اشتراک بگذارند بسیار مهم است. به طور کلی در صورتی که سیستم VoIP شما، امکانات دیگر ارتباطی نیز داشته باشد، باعث یکپارچگی ارتباطات در سازمان شما و کاهش قابل توجه هزینه های شما خواهد شد.

۵) ضبط مکالمات تلفنی

برای مدیریت بهتر و تسریع روند آموزش کارمندان ضبط مکالمات تلفنی بسیار مهم است. از سرویس VoIP استفاده کنید که امکان ضبط صدا را داشته باشد همچنین فضای کافی برای ذخیره آن را نیز داشته باشد، تا در صورت نیاز به منظور بررسی و حتی آموزش بتوان از مکالمات ضبط شده استفاده نمود.

۶) سیستم پاسخگوی تلفنی خودکار

اولین مواجهه مشتریان با یک کسب‌وکار سیستم IVR یا همان پاسخگوی خودکار است. سیستم IVR به‌سرعت اطلاعات مهم و اساسی را به تماس‌گیرنده می‌دهد و به مقصد موردنظر هدایت می‌کند. برای کسب‌وکارهای کوچک که نیاز به کسب اعتبار دارند، کیفیت IVR بسیار مهم است. از سرویس استفاده کنید که امکان IVR را به صورت پیش فرض داشته باشد.

۷) همزمانی

از دست رفتن تماس‌های ورودی سازمان می‌تواند به قیمت ازدست دادن مشتریان تمام شود. امکان دریافت تماس‌های همزمان برای هر کسب‌وکاری در هر ابعادی الزامی است. تعداد همزمانی و قابلیت تغییر آن در طول زمان برای سازمان بسیار مهم است. از سرویسی استفاده نمایید که دارای این قابلیت باشد.

۸) تهیه‌ی گزارش و اتصال به CRM

نرم افزار CRM و VoIP از مهمترین راهکارها برای بهبود ارتباط با مشتریان به شمار می‌آید و ادغام این دو با یکدیگر موجب آنالیز آسان‌تر نیازهای مشتریان، ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر برای مشتری و  درنتیجه کارایی بهتر کارمندان می‌شود. در کسب‌وکارهای کوچک جهت به حداقل رساندن خطای انسانی ضبط اطلاعات تماس به صورت آنلاین بسیار مهم است که این ویژگی را برخی از سرویس‌های تلفن در اختیار مشترک قرار می‌دهند.

تلفن سازمانی نکسفون، جدیدترین محصول شرکت داده پردازی رسپینا، با بهره گیری از تکنولوی Cloud و Hosted PBX طراحی شده است. در حال حاضر این سرویس کامل‌ترین سرویس تلفن سازمانی (سرویس VoIP) در ایران به شمار می‌آید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از سرویس نکسفون به سایت زیر مراجعه و یا باشماره‌ی ۹۱۰۷۰۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4753229

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار فضای کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی ایران کیش تورگردشگری گروه خودروسازی سایپا افق کوروش قیمت دلار اپلیکیشن پات فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین اربعین حسینی صنعت خودروسازی بانک تجارت بیمه کسب و کار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: تاکید ما به مدیران مدارس این است که هیچ هزینه‌ای از این دانش‌آموزان دریافت نکنند، تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر این هزینه را به مدارس برسانیم، اما اگر مدرسه‌ای هزینه‌ای دریافت می‌کند اطلاع داده شود تا بررسی لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، الهام یاوری در نشست دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد با بیان اینکه این نمایشگاه در سال‌های دور در سمپاد برگزار شده، اما ۱۰ سال به وقفه افتاده و اکنون دوباره برگزار شده است، اظهار کرد: دانش‌آموزان خوب سمپاد اعم از دانش‌آموزان مدارس سمپاد و دیگر مدارس که دارای رتبه هستند در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: هدف اول نمایشگاه این است که همه این دانش‌آموزان توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و ظرفیت‌های نهفته خود را آشکار و صاحبان صنایع و کسانی که توانایی کمک دارند این استعدادها را یاری کنند، در این نمایشگاه شبکه ارتباطی خوبی بین دانش‌آموزان سمپاد ایجاد می‌شود و دانش آموزان فرصتی پیدا می‌کنند که با دانش‌آموزان مناطق دیگر ارتباط بگیرند و شبکه‌ای از ارتباط و همکاری دوستانه شکل بگیرد.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان دلیل دیگر برگزاری این نمایشگاه را در راستای شعار «هر نیاز کشور یک سمپادی آماده اثرگذاری» اعلام و تصریح کرد: دانش‌آموزان در این نمایشگاه کاربرد کارهای خود را برای رفع نیازهای کشور بهتر درک می‌کنند.

یاوری با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۱۸ طرح از گروه دختران و ۱۱۹ طرح در گروه پسران حضور دارند، اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان دولتی به این نمایشگاه دعوت شده‌اند و اگر کسی هم امکان حضور نداشت، دفترچه‌ای از تمام دستاوردها تهیه شده است تا در اختیار نهادهای مختلف برای تجاری‌سازی طرح‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به طور کلی ۱۵۶ دانش‌آموز دختر و ۱۸۵ دانش‌آموز پسر در نمایشگاه مشارکت دارند، افزود: در قالب اردوهای راهیان پیشرفت، دانش‌آموزان ما پیشرفت‌ها را می‌بینند و امیدآفرینی بسیار جدی در آنها ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به‌رغم رایگان بودن شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد، بعضی مدارس به دلیل پرداخت نشدن هزینه این دانش‌آموزان از سوی آموزش و پرورش خواستار پرداخت شهریه از سوی والدین دانش‌آموزان هستند، گفت: تاکید ما به مدیران مدارس این است که هیچ هزینه‌ای از این دانش‌آموزان دریافت نکنند، تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر این هزینه را به مدارس برسانیم، اما اگر مدرسه‌ای هزینه‌ای دریافت می‌کند اطلاع داده شود تا بررسی لازم صورت گیرد.

یاوری درباره راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری ادامه داد: سال گذشته یک مدرسه دیگر بعد از استان فارس، در آذربایجان غربی ویژه عشایر دختر و پسر راه‌اندازی شد که تمام برنامه‌ها را به صورت ویژه برای آنها برگزار می‌کنیم و امیدواریم این الگوی موفق را در سایر کشور توسعه دهیم؛ جمعیت عشایری استان باید به ۳ هزار نفر برسد تا این مدرسه راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت سمپاد تا پایان دوره تربیت عمومی است و بعد از فارغ‌التحصیلی اگر شرایط نخبگی را داشته باشند به بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند، گفت: ما باید کاری کنیم که دانش‌آموزان چالش‌های کشور را بشناسند و هم اینکه توانایی لازم برای حل این چالش‌ها را در خود پرورش دهند.

کد خبر 750857

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌ مقیاس در کشور ساخت
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • ساز و کار خرید اموال متروکه از سازمان اموال تملیکی چیست؟
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم